Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

13.04.2016

Streetcom dla marki VIVO  

 

Producent e-papierosów i e-liquidów VIVO startuje z pierwszą w historii kampanią marketingu rekomendacji dla swoich produktów. Do udziału w projekcie zaproszono 1 tys. ambasadorów. Za pomysł oraz realizację odpowiada agencja Streetcom Polska.

Głównym celem akcji jest dotarcie do ściśle sprecyzowanej grupy docelowej oraz poinformowanie o produktach oferowanych przez producenta e-papierosów. Do kampanii WOMM zostały zaproszone osoby pełnoletnie, ze zgodą na przetwarzanie danych wrażliwych, kobiety i mężczyźni ze społeczności Streetcom, którzy są użytkownikami e-papierosów lub palą tradycyjne papierosy.

 

Ambasadorzy biorący udział w projekcie otrzymają produkty marki VIVO dla siebie oraz znajomych. W paczce ambasadorskiej znajdą się m.in.: e-papieros z pełnym wyposażeniem dla Ambasadora oraz 18 olejków w 6 smakach liquidów. Ambasadorzy będą mieli za zadanie przetestować, a następnie podzielić się swoimi opiniami na temat produktów ze znajomymi. Dodatkowo w Strefie Eksperta, znajdą materiały informacyjne oraz edukacyjne, które będą mogli udostępniać w Social Mediach.

 

Kampania marketingu rekomendacji prowadzona będzie offline oraz online, potrwa 5 tygodni, wystartuje 30 marca.

 

Powrót <