Zadzwoń do nas: 22 2457000
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.08.2019

Streetcom dla Mondelez Polska

Streetcom rozpoczęła realizację kampanii experience marketingu dla firmy Mondelez Polska, dla nowego produktu z portfolio producenta – Joyfills.

Celem przygotowanej i realizowanej przez Streetcom kampanii jest budowanie świadomości produktu i trialu. Do projektu zostali wybrani daily influencerzy
ze społeczności Streetcom w wieku 20-35 lat, którzy są konsumentami produktów Milka i Oreo oraz segmentu przekąsek. Streetcom przygotowała strategię, kreację
i realizuje kampanię „Joyfills – Małe! Chrupiące! Pyszne!”, której zasięg planowany jest na ok. 2 mln. kontaktów.

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek, czyli małe ciastka wypełnione kremem, dostępne w dwóch wariantach smakowych: Milka i Oreo.

Ze strony Streetcom za projekt odpowiada Agnieszka Grzegorczyk, account manager.

Joyfills Streetcom kampania

Powrót <