Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

22.02.2011

Streetcom i fidbek.pl pomogą Ci poznać siebie

W połowie lutego rozpoczęła się kampania betaseed (ocena funkcjonalności i zawartości merytorycznej strony, określenie mocnych i słabych stron portalu) portalu Fidbek.pl. Ekspertki z bazy Streetcom, w wieku 18-38 lat i z największych miast Polski, zainteresowane samorozwijem, otrzymały drogą elektroniczną zaproszenie do przetestowania serwisu.

Ekspertki mają za zadanie zapoznanie się z portalem fidbek.pl, skorzystanie z niego przez wykonanie testów z wybranych kompetencji społecznych (m.in. pewność siebie, asertywność, kreatywność) i zebranie opinii od znajomych. Na wykonanie testów uczestniczki otrzymały pakiet darmowych kodów dla siebie i swoich znajomych. Dodatkowo, Ekspertki zostały zaproszone na fanpage fidbek.pl, gdzie mogą wziąć udział w dyskusjach i programach angażujących. “Fidbek.pl został opracowany na bazie najnowszej wiedzy eksperckiej z psychologii społecznej. Uwzględniono też potrzeby samorozwojowe młodych ludzi w najistotniejszych kompetencjach społecznych. Dzięki rekomendacjom Ekspertów Streetcom zbudujemy potrzebny zasięg i świadomość marki fidbek.pl w sposób gwarantujący rzeczywiste zainteresowanie i edukację grupy docelowej” – mówi Maciej Pichlak, członek zarządu odpowiedzialny za marketing w spółce Diverger Polska – właściciela serwisu.
Kampania Streetcom dla Fidbek.pl ma na celu rozpowszechnienie serwisu wśród grupy docelowej oraz edukację w kwestii własnych kompetencji społecznych. „W dzisiejszych czasach efektywne funkcjonowanie w relacjach z ludźmi jest niezbędną umiejętnością, a szczególnie w przypadku tych osób, których praca wymaga stałego obcowania z ludźmi. Owocne kontakty z innymi są koniecznością, a umiejętności, kompetencje i inteligencja społeczna są absolutnym kwantyfikatorem sposobu funkcjonowania w realnych sytuacjach życiowych. Poprzez kampanię chcemy wyedukować Ekspertki w temacie m.in. pewności siebie, asertywności, atrakcyjności i chcemy skonfrontować ich opinie na ten temat z opiniami ich znajomych. Ekspertki zyskają bardzo cenną wiedzę, która pozwoli im udoskonalić ich kwalifikacje” – mówi Teresa Szabłowska, Communication Manager Streetcom Polska.

Fidbek.pl jest innowacyjnym miejscem w sieci, pozwala zapytać znajomych o ocenę kompetencji społecznych, m.in. takich jak: asertywność, atrakcyjność, pewność siebie. Dzięki fidbek.pl można otrzymać opinię w anonimowy sposób w postaci profesjonalnego raportu. Partnerem merytorycznym jest  znany psycholog społeczny – dr Katarzyna Korpolewska. Projekt fidbek.pl jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1. Fidbek.pl otrzymał I miejsce w konkursie startup’ów na Democamp East West 2010 w głosowaniu jury.

Powrót <