Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

19.05.2017

Streetcom i Bayer edukują właścicieli psów

Streetcom Polska realizuje kampanię idea seeding dla firmy Bayer – światowego lidera w obszarze zdrowia zwierząt. Projekt dotyczy zagrożeń zdrowotnych psów, wynikających z inwazji kleszczy raz metod ich skutecznego zapobiegania. Zasięg kampanii estymowany jest na poziomie 1 mln.

Rozpoczynający się sezon wiosenno – letni to dla właścicieli czworonogów, czas zwiększonego ryzyka zakażenia groźnymi chorobami odkleszczowymi. W tych miesiącach należy szczególnie zadbać o ochronę psów, do czego za pośrednictwem działań konsumentów ze społeczności Streetcom Polska, zachęcać będzie producent innowacyjnych obroży antypasożytniczych. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Dbam, więc chronię”.
Do projektu zaproszono właścicieli czworonogów, którzy otrzymają pakiet informacji edukacyjnych i wskazówek, na temat tego, w jaki sposób skutecznie chronić swojego psa przed inwazją kleszczy. Dzięki kampanii idea seeding, firma Bayer chce edukować i uświadamiać właścicieli psów, jak ważna jest ochrona zdrowia oraz w jaki sposób minimalizować ryzyko zachorowania na choroby odkleszczowe.

„Bayer od wielu jest lat liderem w dziedzinie ochrony zdrowia zwierząt, dlatego mamy poczucie, że spoczywa na nas obowiązek dzielenia się posiadaną wiedzą. Chcemy być partnerem naszych konsumentów i pozwolić im cieszyć się chwilami ze swoimi czworonogami, bez stresu o ich zdrowie. Z tego powodu zdecydowaliśmy się zrealizować kampanię edukacyjną wspartą marketingiem rekomendacji” – mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager, firmy Bayer Polska. – „Dzięki temu docieramy z naszą misją „Science for A Better Life” do osób bezpośrednio zainteresowanych tematem innowacyjnej ochrony zdrowia swoich psów, co wierzymy przełoży się również na wymianę informacji i poszerzanie wiedzy właścicieli. Chcemy, aby konsumenci byli świadomi zagrożenia jakie niosą ukąszenia kleszczy i rozsądnie podejmowali decyzje odnośnie wyboru produktu, który będzie skutecznie chronił ich zwierzęta.”

Na potrzeby kampanii powstała edukacyjna strefa wiedzy, do której dostęp otrzyma w sumie 12 tys. konsumentów, właścicieli psów, wybranych spośród 420 tys. społeczności Streetcom. Projekt realizowany jest za pomocą kanałów offline oraz online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.

Powrót <