Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

17.11.2011

Streetcom ma 200.000 Ekspertów w Polsce

W listopadzie społeczność Ekspertów Streetcom Polska osiągnęła liczbę 200 000 osób. Ekspertami zostają konsumenci, którzy biorą udział w kampaniach marketingu rekomendacji produktów i usług. Społeczność Streetcom dotąd uczestniczyła w kilkuset kampaniach. Nowy, dwustutysięczny Ekspert jest osobą reprezentatywną dla społeczności – to kobieta, ma prawie 30 lat, jest zamężna, posiada dziecko. Mieszka w dużym mieście w północnej Polsce.

Szybko rosnąca społeczność Streetcom jest wyjątkowa. Charakteryzuje się imponującym wolumenem, ale również ma unikatową na rynku jakość. Według specjalistów odpowiedzialnych za badania, nie ma ona odpowiednika wśród baz marketingowych, jak również paneli internetowych prowadzonych przez agencje badawcze. W bazie gromadzone są informacje zarówno na temat zmiennych socjodemograficznych, ale także stylu życia czy zachowań zakupowych ambasadorów marek. Response rate ankietowanych osób z bazy Streetcom przekracza 90%. Wysokie zaangażowanie Ekspertów, połączone z precyzyjnym targetowaniem, daje Streetcom  możliwości znalezienia odpowiedniej grupy konsumentów na potrzeby każdego produktu, skierowanego do dowolnej grupy docelowej, która została zdefiniowana na potrzeby badania czy kampanii marketingu rekomendacji.

Ekspertami zostają ludzie gotowi do testowania i wyrażania opinii o produktach. Są ciekawi i otwarci na nowe rozwiązania. Lubią rozmawiać. Każdy z nich rekomenduje produkty znajomym. Opinie przekazane przez Ekspertów stanowią zaś cenne źródło badań konsumenckich. Po zarejestrowaniu się na stronie streetcom.pl Ekspert zapoznaje się z kodeksem, który obowiązuje członków społeczności. Do głównych zasad należą m.in. jawność, naturalność i szczerość wyrażanych opinii.

W ponad 70% Ekspertkami Streetcom są kobiety. Panie najczęściej decydują o zakupach, lubią próbować, poznawać nowości jako pierwsze. Rozmawiają o tym, co jest dobre, polecają koleżankom i bliskim. Troskliwi nowocześni rodzice dbający o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny – oni najchętniej testują kosmetyki do pielęgnacji dzieci, żywność, zabawki. Panowie zaś najbardziej lubią oceniać jako pierwsi nowości technologiczne, wykwintne alkohole, gadżety czy samochody.

Streetcom rozwija również społeczność Ekspertów na litewskim i węgierskim rynku.

Powrót <