Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.02.2017

Streetcom Polska realizuje kampanię rekomendacji na Słowacji

Producent ciastek dr Gerard po raz trzeci wybrał do współpracy Streetcom Polska. Tym razem agencja realizuje projekt na rynku Słowackim.

Poprzednie kampanie WOMM realizowane były w Polsce i na Węgrzech. Kampania odbywająca się w Polsce była jednym z  największych projektów marketingu rekomendacji, jakie przeprowadzono do tej pory w naszym kraju. W projekcie brało udział w sumie 30 tys. kobiet, 6 tys. z nich testowało i opiniowało produkty dr Gerard.

Do kampanii product seeding, która rusza na Słowacji, zaproszono w sumie 1 tys. ambasadorek w wieku 25-50 lat, które będą testowały produkty z portfolio dr Gerard. To osoby ceniące sobie rodzinne wartości, nie tylko te tradycyjne. Są otwarte na nowe znajomości, a na pierwszym miejscu stawiają czas spędzany w gronie rodziny i znajomych. Dr Gerard namawia tym samym konsumentów do spędzania czasu wspólnie ze swoją rodziną, dziećmi i przyjaciółmi.

Celem projektu jest promocja produktów dr Gerard, wzmocnienie świadomości marki i zbudowaniu trialu w grupie docelowej.

W paczce konsumenckiej ambasadorki znajdą wiodące produkty z portfolio dr Gerarda, takie jak: Pryncypałka, Mafijne, Kremisie, Pasja Wiśnia, Rurka Orzechowa, Kremówka, Trick Śmietankowy, Zwierzaki, Pierniczki z nadzieniem owocowym, Maślany listek, Pałeczki Morelowo-Śmietankowe oraz Krakersy. Ambasadorki zbudują zasięg na poziomie 240 tys. kontaktów.

Tym samym Słowacja stała się kolejnym rynkiem, na którym Streetcom rozpoczął swoją działalność. Dotychczas agencja, która jest liderem na polskim rynku, była także obecna w CEE, prowadząc projekty na Litwie, Węgrzech i w Czechach. W 2017 roku Streetcom planuje powiększyć obszar swojego działania o kolejne rynki, o czym będzie informować na bieżąco.

Powrót <