Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

05.10.2016

Streetcom Polska z kampanią dla marki ISLA

Ekspertki ze społeczności Streetcom zostały zaproszone do projektu realizowanego pod hasłem
#glosnatury, dla producenta tabletek na gardło marki Isla. Za przygotowanie oraz koordynację
kampanii word of mouth odpowiada agencja Streetcom Polska.

Do kampanii zaproszono 1 tys. ambasadorek w wieku 20 – 45 lat, mieszkanek miast pracujących zawodowo. Ze
względu na specyfikę produktu jakim są tabletki na gardło Isla, w projekcie wezmą udział kobiety, których zajęcia
wymagają intensywnych rozmów oraz osoby przebywające w warunkach, mogących prowadzić do infekcji dolnych
dróg oddechowych (klimatyzowane pomieszczenia, podróże).
Kampania marketingu rekomendacji realizowana przez agencję Streetcom Polska ma przede wszystkim uwypuklić
walory produktu na tle konkurencji oraz wzmocnić świadomość marki w grupie docelowej. Projekt prowadzony
będzie offline oraz online.
Każda paczka ambasadorska zawiera opakowanie tabletek na gardło Isla, które zawiera wyciąg z porostu
islandzkiego, które to działanie skutecznie i efektywnie chroni błonę śluzową gardła. W paczce znajdzie się także
pomadka ochronna, mini produkty dla znajomych oraz materiały informacyjne. Ambasadorki będą mogły
wypróbować produkt, a następnie podzielić się opiniami na jego temat i zarekomendować go znajomym.
Dodatkowo w digitalu prowadzone będą działania związane z hasłem kampanii „Głos z natury”. Ambasadorki w
swoich social mediach, za pośrednictwem specjalnej aplikacji będą dodawać również zdjęcia oraz komentarze
opatrzone hashtagami: #isla, #glosnatury.
Projekt wystartował pod koniec września. Potrwa 5 tygodni. Estymowany zasięg kampanii marketingu rekomendacji
to 600 tys. kontaktów.

Powrót <