Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

09.04.2010

Streetcom promuje mobilną nowość KFC

Holding AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 100 restauracji KFC, podpisał umowę z agencją Streetcom na realizję działań marketingu rekomendacji dla nowej kanapki Wrapstar. Firma chce w ten sposób efektywnie dotrzeć z wiarygodną informacją do grupy docelowej, zwiększyć świadomość produktu na rynku i pozyskać opinie wpływowych konsumentów.

Do kampanii zostało zaproszonych 1000 Ekspertów Streetcom. Uczestnikami są osoby w wieku 20-35 lat, aktywne towarzysko i deklarujące chęć zostania ambasadorami marki KFC. Eksperci otrzymali przesyłkę z kuponami na bezpłatne zestawy WRAPSTAR dla siebie i swoich znajomych oraz materiały informacyjne, komunikujące wszystkie najistotniejsze cechy produktu.

– Najważniejszym elementem marketingu rekomendacji jest osobiste doświadczenie z produktem. Tylko w ten sposób konsumenci mogą wyrobić sobie własne zdanie na jego temat i dzielić się szczerą opinią ze znajomymi. Kupony pozwalają na bezpłatne przetestowanie oferty w sytuacji, kiedy nie możemy przekazać Ekspertom fizycznego produktu – mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom.

Działania offline są wspierane komunikacją w Internecie poprzez stronę Streetcom, specjalne forum i maile. Stały kontakt z Ekspertami w trakcie i po kampanii jest konieczny do zbudowania silnej relacji z konsumentami i proaktywne zaangażowanie ich w dialog z marką.

Kampania będzie zakończona pogłębionym badaniem, stanowiącym źródło cennych opinii konsumenckich. Pozwoli to zbadać zachowania osób korzystających z oferty KFC, m.in. kontekst spożycia, najczęściej występujące powody wyboru restauracji, opinię na temat samego produktu, jak również intencje zakupowe.

Powrót <