Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

21.04.2015

Streetcom przeprowadzi kampanię dla Gorzkiej Żołądkowej

Do kampanii zaproszono 2 tys. osób. Eksperci Streetcomu zostali zaproszeni do kampanii rekomendacji, promującej nowy wariant Żołądkowej Gorzkiej. To nowy produkt marki, w którym charakterystyczny słodko-gorzki smak został wzbogacony o naturalny ekstrakt z figi. Rekomendacje prowadzone będą online oraz offline.  Do kampanii zaproszonych zostało 2 tys. kobiet i mężczyzn. W trakcie kampanii, która potrwa pięć tygodni, ambasadorzy Streetcomu będą dzielić się swoimi opiniami w social mediach. Dodatkowo, przez cały okres akcji, prowadzony będzie internetowy konkurs polegający na wymyśleniu nowej nazwy dla shotów Żołądkowej Gorzkiej. Najlepsze prace tygodnia będą nagradzane dodatkowymi upominkami.

Powrót <