Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

25.01.2013

Streetcom przystępuje do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Streetcom największa w Polsce agencja marketingu rekomendacji dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest największą organizacją branżową, skupiającą blisko 200 największych firm polskiego internetu. Wśród członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. – Przystąpienie do IAB jest naturalnym krokiem w rozwoju Streetcom Polska. Działamy zarówno w świecie realnym, jak w Internecie – wszędzie tam, gdzie konsumenci rozmawiają ze sobą. Integrujemy światy on-line i off-line. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej społeczności konsumentów. Wszystkie kampanie opieramy na wyjątkowej społeczności Ekspertów Streetcom. W 2012 roku stworzyliśmy submarkę Streetcom Interactive, podkreślając nasze kompetencje w tej dziedzinie. Od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Jestem przekonana, że współpraca w ramach grup roboczych IAB pozwoli nam aktywnie włączyć się w budowanie standardów i rozwój branży – powiedziała Matylda Szymalska, Prezes Zarządu Streetcom Polska.
Informacja o Streetcom Polska: Streetcom Polska jest pierwszą w Europie i największą w Polsce agencją prowadzącą działania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 000 osób. Kampanie odbywają się w świecie realnym i w sieci. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie Product Seeding, Interactive i Research.Od 2004 roku Streetcom przeprowadził kilkaset kampanii, m.in. kosmetyków, sprzętu elektronicznego, produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, usług bankowych, stron internetowych i in. Klientami Streetcom jest wiele światowych firm. Agencja prowadzi działania na Litwie, Węgrzech i w Czechach. W 2009 roku Streetcom zainicjował promowanie dobrych praktyk w marketingu szeptanym i jest autorem Kodeksu Etycznego Marketingu Szeptanego.

Powrót <