Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

04.11.2015

Streetcom realizuje dla dr Gerard jedną z największych w Polsce kampanii marketingu rekomendacji

 

Producent ciasteczek, dr Gerard rozpoczyna kampanię WOMM, która będzie prowadzona na dwóch rynkach: polskim i węgierskim. Do akcji zaproszono w sumie 32 100 Ekspertek. 8100 z nich będzie testować i opiniować produkty marki, 6000 Ambasadorek – w tym 50 blogerek – z polskiej społeczności Streetcom oraz 2100 z bazy węgierskiej. Pozostałe 24 000, zostaną zaproszone do specjalnej Strefy dr Gerard, w której będą mogły znaleźć między innymi materiały edukacyjne.
Za pomysł oraz realizację odpowiada agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska. Kampania swoim zasięgiem obejmie działania offline i online, jest on zakładany na poziomie 3,5 mln osób.
Hasłem kampanii jest „Więcej razem”, a jej głównym celem pokazanie produktu jako idealnego kompana do wspólnego spędzania czasu oraz budowanie świadomości marki i trialu w grupie docelowej. Dodatkowo marketer chce poinformować konsumentów o nowych opakowaniach ciasteczek dr Gerard oraz stronie www http://drgerard.eu


Ważnym elementem projektu będzie tworzenie kontentu – zdjęcia oraz filmiki, przygotowane przez Ambasadorki, podczas spotkań rekomendacyjnych. Materiały będą udostępniane na portalach społecznościowych. Ambasadorki otrzymają w paczkach zestawy produktów dr Gerard dla siebie oraz swoich bliskich, którymi będą mogły się dzielić podczas spotkań. Dodatkowo w social mediach będą udostępniać grafiki związane z produktem, a na Facebooku za pośrednictwem specjalnej aplikacji dodawać własne komentarze, zdjęcia ze spotkań oraz hashtagi.
„Marketing rekomendacji to narzędzie idealne na obecnym etapie rozwoju naszej marki, wpisujące się w jej strategię. Rekomendacja daje możliwość niestandardowego podejścia do komunikacji z konsumentami i zbudowania prawdziwego doświadczenia przyjemności, jakie przynoszą nasze produkty” – mówi Olimpia Osińska–Rudowicz, Dyrektor Marketingu Dr Gerard sp. z o.o.- ”To pierwsza kampania dla produktów z portfolio dr Gerard, która wykorzystuje narzędzia rekomendacji. Do współpracy zaprosiliśmy agencję Streetcom, ze względu na jej doświadczenie i profesjonalizm. Dzięki Streetcom możemy przeprowadzić kampanię nie tylko w Polsce, ale też na wszystkich kluczowych rynkach CEE”
„To druga największa kampania w historii polskiego WOMM. Wcześniej zrealizowaliśmy akcję z udziałem 12 000 Ekspertów – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu, Streetcom Polska – „Realizacja i logistyka tak dużej akcji, możliwa jest dzięki narzędziom jakimi dysponujemy oraz doświadczonym Ekspertkom, które należą do 320tysięcznej społeczności Streetcom.”
Polska: Kampania rozpoczyna się 22 października, potrwa 5 tygodni.
Węgry: Kampania rozpoczyna się 23 listopada i potrwa 6 tygodni.

Powrót <