Zadzwoń do nas: 784-594-038
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

07.02.2019

Streetcom rozwija strukturę i tworzy nowe stanowiska.

Radek Wróblewski objął nowo utworzone stanowisko global operations director, zaś Katarzyna Piekarska jest odpowiedzialna za rozwój działań sprzedażowych agencji jako sales director.

Do zadań Radka Wróblewskiego będzie należał nadzór operacyjny nad projektami, które firma ma w stałej obsłudze oraz rozbudowa zespołu do obsługi klientów na rynku europejskim. Wróblewski ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu usługami B2B, e-commerce, zarządzaniu operacjami i modelowaniu procesów biznesowych. Ostatnio przez 3 lata, w New Media Ventures odpowiadał za rozwój B2B platformy e-commercowej MAM i współpracę ze strategicznymi partnerami. Wcześniej współtworzył i zarządzał zespołem kanału TVN CNBC. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adam Mickiewicza i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Katarzyna Piekarska posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na rynku B2B, które zdobywała pracując m.in. w Microsoft, Eniro czy Bridge Media, gdzie przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję sales directora. W Streetcom jest odpowiedzialna za rozwój sprzedaży oraz poszukiwanie potencjału w nowych obszarach biznesowych, w tym za współpracę z domami mediowymi. Do jej zadań należy również zarządzenie zespołem oraz tworzenie strategii sprzedaży. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie.
Streetcom planuje dalszą rozbudowę zespołu, w tym tworzenie nowych stanowisk oraz rozszerzenie portfolia produktowego firmy.
„Powiększenie struktury i stworzenie nowych stanowisk było konieczne w związku z rozwojem biznesu i pozyskaniem przez nas projektu globalnego, realizowanego dla wiodącego koncernu branży FMCG w skali europejskiej. Jestem szczęśliwa, że udało nam się pozyskać wspaniałych menadżerów do Streetcom, planujemy dalszą rozbudowę zespołu. Zawłaszcza, że obecnie wdrażamy plan implementacji narzędzi Streetcom w nowych obszarach biznesowych m.in. RTV/AGD i e-commerce, planujemy też dalsze rozszerzenie oferty produktowej Streetcom”. – informuje Matylda Szymalska , CEO Streetcom.

 

Radek Wróblewski Katarzyna Piekarska

Powrót <