Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

22.11.2012

Streetcom – testujesz, decydujesz, rekomendujesz

Kremy, produkty dla dzieci, gadżety elektroniczne czy żywność – jak sprawdzić, które są najlepsze na rynku? Coraz mniej wierzymy reklamom. Jesteśmy zasypywani informacjami i ofertami. Jak wybrać najlepszą dla siebie? Jak rozsądnie wydać pieniądze? Najlepszym sposobem jest przetestowanie produktu osobiście lub porada zaufanego znajomego.
 
Streetcom daje możliwość wyboru i sprawdzenia, co jest dobre na rynku

Istniejąca od 2004 roku firma to pierwsza i największa na polskim rynku agencja marketingu rekomendacji. Streetcom to także społeczność ponad 250 tysięcy konsumentów, którzy testują produkty i usługi. Dużą grupę społeczności i najbardziej aktywną, jak mówią pracownicy agencji, stanowią mamy. To one bardzo chętnie testują kosmetyki do pielęgnacji dzieci, żywność, zabawki i wymieniają opinie na ich temat. Biorą też udział w kampaniach środków czystości, kosmetyków, produktów spożywczych dla całej rodziny.
Eksperci Streetcom lubią testować produkty i chętnie wyrażają o nich opinie. Otrzymują bezpłatnie do przetestowania nowe pełnowartościowe produkty, którymi są zainteresowani. Lubią doradzać innym, więc rekomendują produkt swoim znajomym.  Producent ceni zaś sobie szczere, swobodne opinie konsumentów. Dzięki udziałowi w kampaniach, Eksperci Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość sprawdzenia nowych produktów osobiście. Otrzymują również szczegółowe informacje o produkcie oraz dodatkowe porady, ciekawostki czy przepisy. Dzięki temu, wybierając się do sklepu, zawsze wiedzą, co kupić. W 71% Ekspertami Streetcom są kobiety. To one najczęściej decydują o zakupach dla całej rodziny.

Co daje mamom bycie Ekspertkami? „ Pragnę moim bliskim dostarczać produkty nie tylko dobre, ale najwyższej jakości i zdrowe.” – pisze jedna z nich. „Szczególną uwagę zwracam przede wszystkim na to, co je moje dziecko, czym myję go i w jakim środku piorę jego rzeczy, bo ono jest obecnie w moim życiu najważniejsze. Pragnę mieć wpływ na jakość produktów ukazujących się na rynku i ocenianie ich.” Kolejna pani dodaje:  „Dowiedziałam się o Streetcom od koleżanki. Zapisałam się z ciekawości. Bardzo lubię testować nowości, ale z mojego punktu widzenia ograniczeniem jest konieczność kupienia całego opakowania. Muszę zainwestować w  całą paczkę czy pudełko, a jeśli okaże się, ze produkt mi nie odpowiada, to komuś oddaję go albo wyrzucam. Tak więc stwierdziłam, że warto zostać Ekspertką i  mieć szansę wypróbowania, zanim coś kupię. Brałam udział w kampanii mleka.  Okazało się bardzo dobre i tak już zostało. Przestawiłam mojego synka na to mleko. Poza tym wierzę w siłę polecenia, rekomendacji kogoś znajomego. To jest dla mnie najciekawszy rodzaj marketingu, najbardziej wiarygodny. Poza tym bycie Ekspertką daje zwykłą radość. Otrzymanie paczki to początek przygody z nowym produktem. Każdy przecież lubi dostawać prezenty”.
Bycie Ekspertką nawet podczas przerwy w pracy czy urlopu macierzyńskiego umożliwia mamie kontakt z innymi, pozwala być aktywną. Każda kobieta lubi przecież zakupy, zwłaszcza poprzedzone osobistym testem i rozeznaniem rynku.

Powrót <