Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

20.09.2016

Streetcom zbuduje trial marki tesa Powerstrips®

Agencja Streetcom Polska wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingu rekomendacji dla plastrów montażowych tesa Powerstrips®. W kampanii udział weźmie 2 tys. ambasadorów, w tym 10 blogerów. Agencja estymuje zasięg na poziomie 1,4 mln kontaktów.

Głównym celem kampanii marketingu rekomendacji jest wzmocnienie świadomości marki, a także dotarcie z informacją o produkcie do nowych konsumentów. Kampania ma również zainspirować grupę docelową do tworzenia pięknych rzeczy użytkowych. Dlatego klient zaprosił do projektu osoby lubiące majsterkować (DIY), a także mające wyczucie estetyki. Firma tesa tape jest wiodącym światowym producentem rozwiązań samoprzylepnych – zarówno dla przemysłu jak i konsumentów. W ofercie znajduje się ponad 6,5 tys. rozwiązań, z czego ponad 300 do zastosowań w domu, biurze czy ogrodzie. Ponad 100-letnie doświadczenie w zakresie opracowywania mas klejących pozwoliło firmie stworzyć oryginalne rozwiązana montażowe. Technologia Powerstrips® rozwijana jest od ponad 20 lat, dzięki czemu możemy dziś korzystać z łatwych w użyciu, niezawodnych i usuwalnych plastrów oraz haczyków. Ambasadorzy w paczkach otrzymają m.in. opakowania plastrów oraz haczyków tesa Powerstrips®. Będą je mogli wykorzystać do realizacji swoich pomysłów, które następnie mogą sfotografować i podzielić się nim ze znajomymi. Oprócz produktów dla siebie, ambasadorzy znajdą w paczkach również mini produkty dla znajomych, katalog z inspiracjami i ulotki na temat produktów.

Projekt prowadzony będzie zarówno w digitalu jak i w offline, z wykorzystaniem product seeding. Kampania rozpoczęła się w połowie września, potrwa 5 tygodni. W tym czasie ambasadorzy zbudują zasięg na poziomie 1,4 mln kontaktów z marką.

Powrót <