Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

31.05.2016

Tysiąc matek ze społeczności Streetcom testuje allerco®

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozpoczyna kolejną kampanię dla firmy
Pharmena, producenta innowacyjnej linii preparatów emolientowych – allerco®. W projekcie weźmie
udział 1 tys. matek, agencja estymuje zasięg na poziomie 620 tys. kontaktów z marką.


Głównymi celami kampanii są budowanie świadomości marki, trial a także edukacja grupy docelowej w kwestii
unikalnego składu produktów z linii allerco®. Kosmetyki te jako jedyne na rynku posiadają molekułę Regen7,
substancję fizjologiczną pochodzenia witaminowego, o wysokim potencjale bezpieczeństwa.
Do kampanii zaproszono 15 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom, które będą miały dostęp do „Strefy allerco®”
gdzie znajdą informacje na temat produktów. Spośród tej grupy zostanie wybranych tysiąc ambasadorek, które
otrzymają paczki z produktami do testowania. W kampanii rekomendacji udział wezmą matki dzieci w wieku 0-3 lat
ze skórą wymagającą szczególnej pielęgnacji, skłonną do zaczerwienień i alergii.
„Grupa docelowa, do której chcemy dotrzeć z komunikatem, jest specyficzna i trudna. To młode matki, które są
bardzo wyczulone na informacje i produkty im proponowane” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu
Streetcom. – „Jednak dzięki długoletniej współpracy z ambasadorkami, które należą do społeczności Streetcom i
brały już wcześniej udział w innych projektach, mamy ich pełne zaufanie.”
Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorek będzie
należało przetestowanie produktów, które otrzymają w paczkach i podzielenie się opiniami na ich temat w Social
Mediach oraz wśród znajomych. W paczce każda z ambasadorek otrzyma krem ochronny przeciw odparzeniom
allerco®, emulsję do kąpieli allerco® oraz 12 ulotek z próbkami, które będą mogły dać w prezencie koleżankom.
Kampania rusza 31 maja. Agencja Streetcom obsługiwać będzie projekt w następstwie wygranego konkursu ofert.

Powrót <