Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

25.06.2015

VILEDA ze 150 Ambasadorkami testuje Windomatic

Producent produktów do sprzątania Vileda, zaprosił do współpracy 150 Ambasadorek, które będą testować i rekomendować Windomatic – elektryczną myjkę do szyb. Za koncepcję i realizację kampanii, odpowiada agencja Streetcom Polska. To kolejny nowy klient pozyskany w ostatnim czasie przez agencję. Do kampanii zaproszonych zostało 20 000 tysięcy kobiet z bazy Streetcom Polska, które miały za zadanie wypełnić ankietę i wziąć udział w zadaniu rekrutacyjnym. Zabawa polegała na wymyśleniu krótkiego wierszyka/ rymowanki na temat “W jaki sposób Windomatic ułatwiłby Ci codzienne sprzątanie”. Na podstawie nadesłanych prac, jury wybrało 150 osób, które zostały Ambasadorkami produktu Vileda Windowmatic. Głównym celem kampanii jest zbudowanie trialu produktu, pokazanie jego wyjątkowych walorów oraz wsparcie sprzedaży. Każda z osób zaproszonych do kampanii, otrzymała pełnowartościowy produkt do testów oraz ulotki informacyjne dla znajomych. Kampania marketingu rekomendacji potrwa 5 tygodni, swoim zasięgiem obejmie działania offline i online. Estymowany zasięg przewidywany jest na poziomie 450 tys. To pierwszy projekt dla tego klienta realizowany przez Streetcom Polska.

Powrót <