Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

26.09.2009

WOM najlepszy wśród mam

Z analizy kampanii marketingu rekomendacji prowadzonych przez Streetcom wynika, w których mamy testują produkty dla dzieci, wynika, że jest to najbardziej aktywna i zaangażowana grupa konsumentów.

Potwierdza to najnowsze badanie* dotyczące nawyków zakupowych mam, które pokazało, że mamy najchętniej korzystają z porad znajomych przy podejmowaniu decyzji zakupowych.
Warto zatem poznać lepiej tą grupę, zwyczaje i zachowania mam. Jednym z głównych czynników decydujących o zaangażowaniu ma rodzaj wykonywanej pracy. Z badania wynika, że 25% mam przebywa na stałe w domu: (pracujące w domu, bezrobotne, na emeryturze i niepełnosprawne):

– 62.2% badanych mam pracuje poza domem
– 17.17% pracuje w domu
– pozostała cześć to osoby uczące się 5.7%, bezrobotne 4.1%, na emeryturze 1.9% i niepełnosprawne 1.3%

Mamy częściej niż inni dorośli korzystają i udzielają porad znajomym, również częściej są aktywne na blogach, ale są również bardziej sceptyczne co do zamieszczanych informacji w Internecie i bardziej wnikliwie je analizują i sprawdzają. Wyciągają najważniejsze wnioski – jeżeli mama będzie zadowolona z produktu, będzie dużo chętniej i aktywniej go polecać, jeśli produkt ją zawiedzie (a na pewno sprawdzi wszystkie jego wady i zalety), nie kupi go ani ona, ani żadna jej znajoma.

* Badanie przeprowadzone przez BIGresearch’s Simultaneous Media Usage Survey (SIMM 14) na 4 206 mamach.

 

Powrót <