Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

16.10.2012

KARTON ZAMIAST KONSERWANTÓW – Tetra Pak kontynuuje kampanię rekomendacji ze Streetcom

Tetra Pak rozwija  swoją kampanię społeczną KARTON ZAMIAST KONSERWANTÓW,kontynuując działania w obszarze marketingu rekomendacji z agencją Streetcom Polska. Celem kampanii jest edukacja i przedstawienie korzyści płynących z konsumpcji produktów spożywczych przechowywanych w kartonowych opakowaniach. 

Innowacyjna kampania prowadzona przez Streetcom ma charakter „idea seeding” – promowania  zdrowego żywienia w wyselekcjonowanej grupie konsumentów. Ambasadorzy stają się promotorami idei – w świecie realnym i w sieci.

Rezultaty pierwszej kampanii, przeprowadzonej na początku roku, nakłoniły Tetra Pak do kontynuacji i rozwoju projektu z udziałem społeczności Streetcom. Okazało się, że promowanie zdrowego żywienia poprzez kampanię rekomendacji daje bardzo dobre efekty. Jej zasięg był wyższy o 10% niż przewidywano, a informacja o idei kartonowych opakowań dotarła do około 360 000 osób.  
Ambasadorki marki zarekomendowały producentowi poszerzenie działań edukacyjnych oraz rozwój akcji. Uwagi zostały uwzględnione w najnowszej kampanii, która rusza w połowie października. Ze społeczności Streetcom wyłoniono grupę 5 000 kobiet, dokonujących regularnie zakupów i przygotowujących posiłki z wykorzystaniem warzyw dostępnych w opakowaniach kartonowych. Część spośród Ambasadorek pochodzi z poprzednio prowadzonej kampanii – te osoby były najaktywniejszymi promotorami idei „karton zamiast konserwantów”.
Hasło kampanii “Karton chroni jak natura” nawiązuje do ochrony wartości odżywczych przez wielowarstwowe opakowania Tetra Pak. Tak, jak skórka owoców i warzyw, kartony aseptyczne chronią świeżość w sposób naturalny – bez potrzeby stosowania konserwantów.  Przewidywany zasięg kampanii w świecie realnym to ponad 400 000 pozytywnych informacji o idei spożywania produktów pochodzących z kartonowych opakowań. Do 5 000 Ambasadorek trafią materiały informacyjne i reklamowe oraz produkty w kartonach – przeciery przetwory warzywne i soki. Na stronie zamiastkonserwantow.tetrapak.pl uczestnicy kampanii wezmą udział w konkursie na komiksową „Historię naturalnej miłości”. Wszystkie działania w ramach kampanii pozwolą na maksymalizację efektów w świecie offline i online.

Nowatorskim pomysłem w tej edycji kampanii jest włączenie blogerów ze Stretcom Blog Team, spośród blogerów kulinarnych. Zostają oni promotorami idei kampanii KARTON ZAMIAST KONSERWANTÓW na prowadzonych przez siebie blogach. Kampania KARTON ZAMIAST KONSERWANTÓW, prowadzona przez Tetra Pak od 2010 roku zachęca do zdrowszego odżywiania i przemyślanych wyborów konsumenckich. Dzięki technologii aseptycznej, czyli połączeniu pasteryzacji, odpowiednich warunków pakowania i wielowarstwowych kartonów nie ma potrzeby dodawania konserwantów do produktów w opakowaniach Tetra Pak. Ze strony Tetra Pak za projekt odpowiada Sylwia Łoniewska, Kierownik ds. Kategorii Soków i Napojów, ze strony Streetcom – Urszula Jaworowska, Senior Account Manager.

 

Powrót <