Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

22.02.2016

ZT Kruszwica SA stawiają kolejny raz na marketing rekomendacji. Tym razem z kampanią dla Smakowitej Pajdy.

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingowe dla smalczyku roślinnego
Smakowita Pajda. Główny nacisk kładziony jest na bezpośrednie kontakty z konsumentami oraz
digital, dlatego też po raz kolejny producent postawił na WOMM przy promocji swoich marek. Za
pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.


Dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji, realizowane przez Streetcom Polska dla marek należących do
ZT Kruszwica (Naturima, FINUU, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln. Wzięło w nich
udział 8,5 tys. ekspertów.
Do kampanii Smakowitej Pajdy zaproszono 2 tys. ambasadorów, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad
20 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie miało dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na
temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni. Ambasadorzy będą
mogli też czerpać inspiracje ze strony www.SmakowitaPajda.pl, na której znajduje się wiele przepisów z użyciem
smalczyku roślinnego.
Ważnym elementem kampanii jest podkreślanie atrybutów produktowych Smakowitej Pajdy, takich jak 100%-owo
roślinna receptura, brak konserwantów i tłuszczów utwardzonych. Smalczyk roślinny doskonale sprawdza się jako
dodatek do chleba, jak również pasuje do ciepłych zastosowań. Do eksperymentowania z produktem zachęca hasło
akcji: „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą”.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród TG, w której znajdują się kobiety i mężczyźni w wieku
25-50 lat, zainteresowani kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni. Z uwagi na roślinny charakter
produktu w grupie docelowej Smakowitej Pajdy znajdują się również osoby ograniczające spożycie mięsa.
Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorów
będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami
w Social Mediach. Każdy tydzień akcji będzie miał inny temat przewodni.

Powrót <