Call to us: +48 22 511 11 11
Write to us: streetcom@streetcom.pl

Several hundred successful campaigns!

Customers who keep coming back.

Marketing szeptany. Rekomendacje znajomych sprzedadzą każdy produkt

Mając do wyboru kilka podobnych ofert, szansa, że klient wybierze tę, o której znajomy wyraził się z uznaniem, jest 85 proc. wyższa niż w przypadku, gdy wiedza pochodzi z reklamy. Na tej zasadzie opiera się marketing rekomendacji. Ale i on nie jest wolny od pułapek. Czytaj więcej www.forbes.pl.

Forbes 8/2016

Streetcom dla dr Gerard. Jedna z największych kampanii marketingu rekomendacji

Producent ciasteczek, dr Gerard rozpoczyna kampanię WOMM, która będzie prowadzona na dwóch rynkach: polskim i węgierskim. Do akcji zaproszono w sumie 32 100 ekspertek. 8100 z nich będzie testować i opiniować produkty marki, 6000 Ambasadorek – w tym 50 blogerek – z polskiej społeczności Streetcom oraz 2100 z bazy węgierskiej. Pozostałe 24 tys., zostaną zaproszone do specjalnej Strefy dr Gerard, w której będą mogły znaleźć między innymi materiały edukacyjne.

Czytaj więcej: mediafm.net  23.10.2015r.

Ambasadorzy Streetcom testują Coś Na Ząb

Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, nawiązała współpracę z firmą Kupiec Sp. z o.o. Ambasadorzy przetestują owsiankę „Coś na Ząb”. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz pokazanie, że zdrowa żywność nie musi być nudna i monotonna. Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl/  09.04.15

Zachowania kobiet i mężczyzn na zakupach – badanie agencji Streetcom Polska

Co kobiety i mężczyźni myślą o zakupach? Jakie produkty i usługi wybierają? O czym rozmawiają i jak postrzegają siebie w kontekście zakupów? Pod tym kątem Streetcom Polska przebadał internautów.

Przeczytaj cały tekst na: http://www.marketing-news.pl/  11.03.2015

(Polski) Konsumenci lubią wymieniać się opiniami

Sorry, this entry is only available in Polski.

Ambasadorzy przetestują prezerwatywy Skyn

Agencja rekomendacji Streetcom rozpoczęła współpracę z firmą Unimil, producentem prezerwatyw Skyn. W ramach kampanii “Skyn – to jakby nie mieć nic na sobie” rozpoczęło się wielkie testowanie prezerwatyw. Przeczytaj cały teks na: http://media2.pl/