Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Marketing szeptany. Rekomendacje znajomych sprzedadzą każdy produkt

Mając do wyboru kilka podobnych ofert, szansa, że klient wybierze tę, o której znajomy wyraził się z uznaniem, jest 85 proc. wyższa niż w przypadku, gdy wiedza pochodzi z reklamy. Na tej zasadzie opiera się marketing rekomendacji. Ale i on nie jest wolny od pułapek. Czytaj więcej www.forbes.pl.

Forbes 8/2016

(więcej…)

Streetcom dla dr Gerard. Jedna z największych kampanii marketingu rekomendacji

Producent ciasteczek, dr Gerard rozpoczyna kampanię WOMM, która będzie prowadzona na dwóch rynkach: polskim i węgierskim. Do akcji zaproszono w sumie 32 100 ekspertek. 8100 z nich będzie testować i opiniować produkty marki, 6000 Ambasadorek – w tym 50 blogerek – z polskiej społeczności Streetcom oraz 2100 z bazy węgierskiej. Pozostałe 24 tys., zostaną zaproszone do specjalnej Strefy dr Gerard, w której będą mogły znaleźć między innymi materiały edukacyjne.

Czytaj więcej: mediafm.net

  23.10.2015r.

Ambasadorzy Streetcom testują Coś Na Ząb

Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, nawiązała współpracę z firmą Kupiec Sp. z o.o. Ambasadorzy przetestują owsiankę „Coś na Ząb”. Kampania ma na celu zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz pokazanie, że zdrowa żywność nie musi być nudna i monotonna. Czytaj więcej na: http://nowymarketing.pl/  09.04.15

Zachowania kobiet i mężczyzn na zakupach – badanie agencji Streetcom Polska

Co kobiety i mężczyźni myślą o zakupach? Jakie produkty i usługi wybierają? O czym rozmawiają i jak postrzegają siebie w kontekście zakupów? Pod tym kątem Streetcom Polska przebadał internautów.

Przeczytaj cały tekst na: http://www.marketing-news.pl/  11.03.2015

Konsumenci lubią wymieniać się opiniami

Co cechuje Streetcom?
Gdy marketer usłyszy Streetcom to myśli marketing rekomendacji. Jest to tak silny brand, że gdy ktoś mówi marketing rekomendacji to klient od razu myśli – Streetcom. Nie skupiamy się tylko na rynku polskim, ale i na węgierskim, czeskim. Cechuje nas unikalna społeczność – 300 tys. konsumentów, mega precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, dostarczamy szczere, wiarygodne i nieopłacone rekomendacje, które wynikają z przekonania konsumenta do produktu

Przeczytaj cały tekst na: brief.pl 

27.10.2014

Ambasadorzy przetestują prezerwatywy Skyn

Agencja rekomendacji Streetcom rozpoczęła współpracę z firmą Unimil, producentem prezerwatyw Skyn. W ramach kampanii „Skyn – to jakby nie mieć nic na sobie” rozpoczęło się wielkie testowanie prezerwatyw. Przeczytaj cały teks na: http://media2.pl/