Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Matylda Szymalska - Prezes Zarządu

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży mediów i reklamy. Kilka lat była związana z rynkiem wydawniczym. Pracując na stanowisku dyrektora sprzedaży zdobyła doświadczenie z zakresu wprowadzania nowych produktów na rynek, tworzenia polityki promocyjnej i sprzedażowej, zarządzania zespołami oraz budowania relacji z klientami. Marketing rekomendacji zafascynował ją swoją prostotą i skutecznością. Jako prezes Streetcom postawiła sobie jasne cele: prowadzenie aktywnej polityki sprzedażowej i pro-klienckiej oraz edukacja rynku w zakresie marketingu rekomendacji. Uważa, że w firmie najważniejsi są ludzie, którzy ją tworzą oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę, poparte wiedzą merytoryczną. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie interesuje się psychologią i reklamą, jest pasjonatką dobrej kawy i literatury iberoamerykańskiej. Uwielbia spędzać czas ze swoją córeczką oraz podróżować.

Wojtek Zdunek - Global Sales Director

Odpowiada w Streetcom za pracę działu sprzedaży na rynkach polskim, węgierskim i czeskim. Do jego głównych obowiązków należy realizacja planów sprzedażowych, współpraca z klientami bezpośrednimi, agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Doświadczenie na stanowisku dyrektora sprzedaży zdobywał w agencji interaktywnej. Wcześniej pełnił funkcję kierownika sekcji utrzymania klienta w firmie działającej w branży telefonii komórkowej. Ukończył socjologię na UKSW w Warszawie. Wolny czas najchętniej spędza uprawiając jazdę konną, a zimą snowboard.

Dorota Dąbrowska - Head of Operation

Jako Head of Operations zarządza Działem Obsługi Klienta, nadzoruje współpracę ze wszystkimi Klientami agencji i wspiera procesy realizacji kampanii marketingowych. Dba o rozwój współpracy z innymi komórkami firmy w celu umacniania i rozwoju standardów obsługi klientów. Ma dziewiętnastoletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej.  Przez osiem lat zarządzała działem obsługi klienta, a także zajmowała się doradztwem strategicznym. Odpowiadała za realizację kampanii reklamowych dla klientów z różnych branż. Stworzyła również model koordynacji międzynarodowej współpracy w Europie Środkowo – Wschodniej i była odpowiedzialna za kampanie reklamowe w tym regionie. Dorota Dąbrowska ukończyła Szkołę Główną Handlową, a także odbyła stypendium z dziedziny ekonomii na Uniwersytecie w Duisburgu. Lubi podróżować , poznawać inne kultury i ludzi, interesuje wzornictwem i architekturą.