Zadzwoń do nas: 22 511 11 11

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Oferujemy Klientom różnorodne rodzaje badań. Mierzymy opinie, intencje i bariery konsumentów. Ewaluujemy zasięg kampanii. Posiadamy unikatowe narzędzie Talk Track - jedyny na rynku monitoring opinii na temat marek i produktów.

Streetcom Research oferuje Klientom różne rodzaje badań w ramach prowadzonych kampanii. Badania towarzyszące kampanii rekomendacji

Kampania rekomendacji daje unikatową możliwość testowania produktu w szerokiej, kilkutysięcznej grupie konsumentów. Wybrani ambasadorzy czują się związani z marką, są więc gotowi poświęcić dużo czasu, by wrócić ze szczegółową i rzetelną informacją zwrotną na temat testowanego produktu. W efekcie uzyskujemy takie informacje jak ogólna ocena produktu i jego poszczególnych atrybutów czy percepcja ceny i samej marki. Na bazie analizy raportów z rozmów dostarczamy także pomiaru emocjonalnej temperatury rozmów, analizę lingwistyczną oraz intencje, motywacje i bariery zakupowe.

Ewaluacja zasięgu kampanii – Kampanii Streetcom towarzyszą również badania przeprowadzane
w grupie znajomych osób, do których Eksperci dotarli z rekomendacją. W toku badania weryfikujemy: świadomość marki, zapamiętany przekaz z rozmowy rekomendacyjnej, ocenę produktu, zachowania
i intencje zakupowe

Badanie Talk Track – Oferujemy unikatowe badanie trackingowe Talk Track – jedyny na rynku, co miesięczny monitoring opinii na temat marek i produktów, omawianych w codziennych rozmowach konsumentów Dzięki badaniu Talk Track Klient zyskuje możliwość pomiaru rzeczywistych rozmów
na temat marek oraz oceny wpływu incydentów krytycznych czy też kryzysów PR na negatywne rekomendacje konsumentów.