Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Product Seeding polega na dostarczeniu pełnowartościowego produktu do uczestników kampanii rekomendacji i umiejętnym rozsiewaniu opinii o nim w precyzyjnie dobranej grupie docelowej.

Seeding jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w ramach marketingu rekomendacji.

Product Seeding polega na dostarczeniu pełnowartościowego produktu do uczestników kampanii rekomendacji. Na podstawie swojego bezpośredniego doświadczenia, precyzyjnie dobrani ambasadorzy marki zaczynają mówić o produkcie i przekazywać próbki oraz informacje znajomym.

Uczestnicy kampanii często jako pierwsi na rynku otrzymują produkty, co daje im poczucie wyróżnienia i możliwość doradzania znanym markom.

Dzięki temu przywiązują się do marki i angażują emocjonalnie. Nieodpłatnie rekomendują produkty, rozmawiając o promowanej marce w gronie najbliższych: przyjaciół, znajomych, rodziny.