PL PL-EN CZ Hu
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Bloger Streetcom ma możliwości poznania i wypróbowania nowych produktów oraz podzielenia się swoimi opiniami z czytelnikami bloga. Wie więcej niż inni. Jako pierwszy otrzymuje informacje o produktach.

Blog zyskuje nowe ciekawe tematy i wzbudza większe zainteresowanie czytelników. Poznaje go społeczność Streetcom, która liczy ponad 400 000 konsumentów i ponad 100 000 fanów na Facebooku.

Poprzez udział w kampanii rekomendacji bloger ma możliwość sprawdzenia jakości produktów i podzielenia się wiedzą z czytelnikami. Przede wszystkim może wypróbować bezpłatnie testowane produkty czy usługi. Pierwszy dowiaduje się o nowościach. Jego opinia może mieć również wpływ na rozwój produktów.

O najnowszych kampaniach i o najciekawszych wpisach na blogach informujemy całą społeczność prawie 300 000 Ekspertów Streetcom. Najbardziej zaangażowane blogi i najciekawsze wpisy pokazujemy na naszej stronie www, a także na fan page’u Streetcom na Facebooku.

Kim są Blogerzy Streetcom Blog Team? Blogerzy Streetcom Blog Team to grupa osób, które piszą blogi o dowolnej tematyce w różnych miejscach Internetu. Chętnie testują nowości i dzielą się informacjami ze swoimi czytelnikami.

Mają wpływ na opinie innych ludzi. Są tego świadomi i kierują się szczerymi intencjami. Chcą uczestniczyć w kampaniach Streetcom, aby wiedzieć więcej i dzielić się opiniami z czytelnikami swoich blogów. Testują produkty otrzymane bezpłatnie od Streetcom i piszą o swoich wrażeniach na blogach. Są wiarygodni i opiniotwórczy.

Dobrowolnie uczestnicz w kampaniach marketingu rekomendacji Streetcom. Jeśli nie akceptujesz danej marki – nie angażuj się w kampanię. Skontaktuj się z nami, jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub masz pytania. Rekomenduj produkty tylko wtedy, gdy wiesz, że zasługują na polecenie.

Możesz dzielić się z rodziną i przyjaciółmi otrzymanymi produktami lub przeznaczyć część na organizowanie konkursów dla swoich czytelników. Zasady są jasne i zrozumiałe. Zawsze je określamy bezpośrednio przed kampanią. Produkty nigdy nie są przeznaczone na sprzedaż.

Czym jest Blog Team
Początek kampanii

Otrzymasz od nas zestaw pełnowartościowych  produktów i próbek do wykorzystania w konkursach dla czytelników oraz inne ciekawe wiadomości, niespodzianki. Produkty są związane z tematyką bloga, który prowadzisz.

 

   
Czas prób

Czas poznać produkty.

Otrzymany produkt musisz najpierw wypróbować, przetestować i poznać, jak działa. Czy sprawdza się w codziennym życiu? Wypróbuj i pomyśl, jak przedstawić swoją opinię na blogu – jeśli produkt spełnia Twoje oczekiwania.

Czas rekomendacji

Opis doświadczeń z testowania, rekomendacje!

Opis doświadczeń z testowania, rekomendacje! Napisz na blogu o testowanym produkcie. Jeśli masz jakieś pytania bądź wątpliwości – skontaktuj się z nami. Rekomenduj, polecaj produkt swoim czytelnikom we własnym stylu - stylu Twojego bloga. Powiedz, skąd masz produkt i co o nim myślisz.

Czas dla czytelnika

Angażujesz do zabawy użytkowników bloga!

Możesz zorganizować konkurs dla swoich czytelników. Otrzymasz w paczce dodatkowe produkty lub próbki do wykorzystania w tym celu. Konkurs pozwoli uaktywnić Twoich czytelników i da im również okazję do wypróbowania produktu oraz do wspólnej zabawy.