PL PL-EN CZ Hu
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kodeks Blogera

Streetcom dba o zasady uczciwego postępowania w ramach prowadzonych kampanii rekomendacji.  Jesteśmy inicjatorem powstania Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego.  Staramy się budować relacje oparte na zaufaniu i szczerości. Zależy nam, by członkowie  społeczności Streetcom Blog Team postępowali z poszanowaniem zasad  Kodeksu Blogera.

Jawność

Bloger Streetcom Blog Team zawsze przyznaje się do tego, że uczestniczy w kampanii marketingu rekomendacji. Nie ukrywaj, skąd masz produkty.

Naturalność

Swobodnie i naturalnie opisuj testowane produkty. Najważniejsze jest, by zawsze dostarczać innym wiarygodne informacje. Nie podpowiadamy, jak masz opisywać na swoim blogu produkty. To od Ciebie zależy.

Szczerość

Nigdy nie płacimy za opinie. Podstawą marketingu  rekomendacji jest szczerość. Dlatego  dobrowolnie angażuj się w kampanie. Zastanów się, czy chcesz wypróbować i opisać produkty danej marki. Możesz zrezygnować z udziału w kampanii, nawet po otrzymaniu produktu i przetestowaniu go. Nie chcemy, żebyś wprowadzał ludzi w błąd i ryzykował utratą zaufania Twoich czytelników i przyjaciół.

Świadomość, że wpływasz na opinię innych

Jesteś ważnym źródłem informacji o produktach i usługach dla wielu osób. Jesteś  świadomy, że w tym, co publikujesz, zawarta jest informacja dla innych. Twoje opinie wpływają na wielu ludzi. Szanuj tę możliwość, bądź pewny, że zapoznałeś się jak najlepiej mogłeś z produktem, zanim zaczniesz go opisywać na swoim blogu. Jesteśmy otwarci i gotowi do odpowiedzi na Twoje pytania. Zwracaj uwagę, jak ludzie reagują na to, co publikujesz na swoim blogu Po zapoznaniu się z produktem i opisaniu go na swoim blogu odpowiadaj na pytania Twoich czytelników. Po przetestowaniu produktu stajesz się najlepiej poinformowaną osobą.  Dziel się swoją wiedzą z innymi.

Baw się dobrze !

Uczestnictwo w kampaniach marketingu rekomendacji ma sens tylko wtedy, gdy jest dla Ciebie świetną zabawą. Jako pierwszy zapoznasz się z produktem, którego inni jeszcze nie znają. Masz możliwość wypowiedzenia się na jego temat. Chcemy, aby udział w kampaniach był dla Ciebie ciekawy i żebyś się dobrze przy tym bawił. Zawsze możesz na nas liczyć.