PL PL-EN CZ Hu
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Wybieramy Eksperta Miesiąca spośród członków naszej społeczności. Kim jest Ekspert Miesiąca? Wyróżnia się zaangażowaniem i aktywnością. Chętnie uczestniczy w akcjach Streetcom i dzieli się informacjami ze znajomymi zarówno w realu, jak w sieci. Jest ciekawy nowości. Uważnie i skrupulatnie spełnia obowiązki Ambasadora. Ekspert Miesiąca wypełnia również Kwestionariusz, w którym opowiada o sobie i swoich doświadczeniach jako uczestnik działań w społeczności Streetcom.

Agnieszka Asenkowicz – Ekspertką Miesiąca kwietnia 2017 roku!
Poznajcie ją bliżej!

Agnieszka Asenkowicz dołączyła do Streetcom w 2016 r. Dotychczas Agnieszka wzięła udział tylko w jednej kampanii Wedlowskie Desery, za którą otrzymuje wyróżnienie. Agnieszka uzbierała 7 200 punktów, co daje jej tytuł Ekstra Eksperta. Dzięki temu może liczyć na wiele przywilejów oraz pierwszeństwo w rekrutacji do naszych nowych kampanii. Ponadto za swoją aktywność w akcjach Streetcom i zdobycie tytułu Eksperta Miesiąca otrzymuje dodatkowe 1000 punktów. Nasza Ekspertka przeprowadziła mnóstwo rozmów ze znajomymi, sumiennie przekazywała opinie i wykonała wszystkie aktywności. Tytuł Eksperta Miesiąca otrzymuje również za aktywność na swoim Instagramie i kanale na portalu Youtube, gdzie zrobiła ciekawą wideorecenzję:

http://bit.ly/2rTXlOj

http://bit.ly/2slUjyU

http://bit.ly/2rjOCST

Dowiedz się więcej o Agnieszce!
1. Jestem Ekspertem bo, jestem ciekawa świata. Lubię podejmować nowe wyzwania i testować produkty, o których wcześniej tylko słyszałam. Nie boję się nowych wyzwań i zawsze staram się robić wszystko na 101%.
2. Najbardziej podoba mi się w testowaniu produktów to, że mogę spróbować czegoś nowego. Sprawdzić się w nowej roli i przekonać się na własnej skórze co mogłabym zrobić lepiej przy następnych kampaniach. Mam nieograniczone możliwości do rozwijania swojej kreatywności.
3. Na co dzień zajmuje się pracą w Centrum Kultury i Informacji Amerykańskiej American Corner. A po godzinach uwielbiam nagrywać, montować i udostępniać filmy na moim kanale na YouTubie.
4. Najbardziej lubię w byciu Ekspertem, to że mogę być autentyczna. Wiem, że szczerość to zaleta, która podczas testowania produktów się sprawdza. Wtedy osoby, z którymi rozmawiam wiedzą, że mogą usłyszeć ode mnie prawdziwą i szczerą opinię.
5. Najchętniej spędzam czas, czytając książki, oglądając filmy, nagrywając vlogi, spotykając się z rodziną i przyjaciółmi. Uwielbiam też wychodzić na spacer z moim psem. Jedno jest pewne, nigdy się nie nudzę, zawsze muszę być w ruchu!
6. Moje marzenie, zawsze gdy spełnię jedno marzenie, w głowie rodzi się kolejne, które trzeba odhaczyć i uznać za spełnione. Nie chcę, mówić jak „Miss”, że pragnę pokoju na świecie, chociaż nie ukrywam, że wtedy nie spełniłoby się tylko moje marzenie, ale milionów ludzi na świecie. Chciałabym być szczęśliwa i zawsze robić wszystko zgodnie z własnymi przekonaniami. Marzenia mogę podzielić na te błahe i te ważne, do tych pierwszych na pewno zaliczyłabym podróż dookoła świata, zobaczenie Gali Oscarowej na żywo itp. Do tych ważnych bez wątpienia zaliczyłabym między innymi szczęście i zdrowie moich bliskich oraz wybudowanie schroniska dla zwierząt. W mojej głowie roi się od marzeń, ale czym byłoby życie bez nich.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów w przyszłych kampaniach!

***

Joanna Tkaczyk

W Streetcom od 2016 r. Kampania Wedlowskie Desery jest jej pierwszą kampanią. Joanna zasłużyła na wyróżnienie. Przekazała nam wiele raportów z rozmów, przygotowała rzetelny raport końcowy i opublikowała zdjęcia z testowania na swoim Instagramie oraz zrobiła obszerny wpis na swoim blogu:

http://www.rosewhiff.pl/slodkie-popoludnie-wedlowskie-desery/

http://bit.ly/2qKchgu

http://bit.ly/2rvZEqT

http://bit.ly/2rcHmuY

***

Anna Gawłowska

Anna otrzymuje wyróżnienie za kampanię Wedlowskie Desery. Z zaangażowaniem brała udział w kampanii, dzieliła się produktem i przeprowadziła wiele rozmów. Działała aktywnie online, gdzie na swoim Instagramie zamieściła wiele zdjęć z testowania:

http://bit.ly/2rLFfet
http://bit.ly/2rLEDpl
http://bit.ly/2rOh2DM
http://bit.ly/2rcmCmW
http://bit.ly/2rLOT0M
http://bit.ly/2q6GtUm
http://bit.ly/2qcmMXu

***

Roksana Ćwik
Roksana otrzymuje nagrodę za kampanię Wedlowskie Desery. Ambasadorka wyróżniła się pomysłowością i kreatywnością. Od Roksany otrzymaliśmy wiele raportów z rozmów, dzięki którym zapoznaliśmy się z cennymi opiniami na temat produktów Wedel. Roksana podzieliła się z nami wieloma zdjęciami na swoim Instagramie:
http://bit.ly/2qf3hNa
http://bit.ly/2qbOiEA
http://bit.ly/2qKsWAV
http://bit.ly/2rLukSd
http://bit.ly/2qRGOYg
http://bit.ly/2qRqVB4

***

Patrycja Zarębska

Patrycja czynnie uczestniczyła w kampanii Pelavo. Dzięki zaangażowaniu Patrycji otrzymaliśmy wiele ciekawych i wyczerpujących opinii. Doceniliśmy jej aktywność na Instagramie:
http://bit.ly/2rOlKkJ
http://bit.ly/2rw0TX5
http://bit.ly/2rw0tzP
http://bit.ly/2q6NSDo
http://bit.ly/2rLGzyc
http://bit.ly/2qfeVHL
http://bit.ly/2qRqgzP
http://bit.ly/2rcA1LZ

Gratulujemy laureatom i dziękujemy za aktywny udział w naszych kampaniach!
Zespół Streetcom