PL PL-EN CZ Hu
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Baw się dobrze!

Uczestnictwo w kampaniach marketingu rekomendacji ma sens tylko wtedy, gdy jest dla Ciebie świetną zabawą. Jako pierwszy zapoznasz się z produktem, którego inni jeszcze nie znają. Masz możliwość wypowiedzenia się na jego temat. Chcemy, aby udział w kampaniach był dla Ciebie ciekawy i żebyś się dobrze przy tym bawił. Zawsze możesz na nas liczyć.

Zasady Kodeksu Eksperta

Streetcom dba o zasady uczciwego postępowania w ramach prowadzonych kampanii rekomendacji. Jesteśmy inicjatorem powstania Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego. Staramy się budować relacje oparte na zaufaniu i szczerości. Zależy nam, by członkowie  społeczności Streetcom  postępowali z poszanowaniem zasad Kodeksu Eksperta.

Jawność

Ekspert Streetcom zawsze przyznaje się do tego, że uczestniczy w kampanii marketingu rekomendacji Pamiętaj o tym, że zostałeś wybrany na Eksperta Streetcom. Jesteś Ekspertem, z którego głosem liczą się największe światowe marki. Chcemy, żebyś był z tego dumny i otwarcie mówił o tym, że jesteś związany z agencją marketingu rekomendacji Streetcom, która umożliwia Ci testowanie nowych produktów/usług. Masz przywilej poznać przed innymi nowości na rynku.

Naturalność

Bądź sobą i dziel się tylko szczerymi opiniami. Najważniejsze jest, by zawsze dostarczać wiarygodnych oraz szczerych informacji o produkcie. Wyobraź sobie promocję w sklepie, podczas której dowiadujesz się o produkcie. Słyszysz same pochwały i informacja o produkcie wydaje Ci się sztuczna i mocno przesadzona. Wtedy bardzo często ignorujesz to co słyszysz i zapominasz o właściwym przekazie. Pamiętaj, że inni mogą również w taki sposób reagować, kiedy do nich mówisz, dlatego bądź naturalny. Nie narzucaj się innym, nie spamuj wysyłając wiadomości do osób których nie znasz – pamiętaj, że nikt tego nie lubi.

Bądź w kontakcie

Kontaktuj się z nami i bądź zawsze na bieżąco z najnowszymi akcjami. Bądź czujny. Reaguj na zaproszenia do nowych akcji i zapisuj się szybko do kampanii, które Cię zainteresują. Pamiętaj o wskazanych terminach zgłoszeń do projektów. Wypełniaj raporty, aby przekazać nam swoją opinię na temat produktu oraz o rozmowach, które udało Ci się odbyć na temat produktu. Informuj nas o wszystkich Twoich spostrzeżeniach. Jesteś przecież naszym Ekspertem – pamiętaj, że każda Twoja opinia lub spostrzeżenie jest dla nas bardzo cenne.

Szczerość

Podstawą marketingu rekomendacji jest szczerość. Ludzie są bardzo wyczuleni na nieszczere komunikaty i bardzo szybko zwrócą na nie uwagę. Nie chcemy, żebyś wprowadzał ludzi w błąd i ryzykował utratą zaufania Twoich przyjaciół. Liczy się Twoja szczera opinia i właśnie w taki sposób powinieneś rozmawiać z Twoimi przyjaciółmi. Jeśli czegoś nie lubisz, nie bój się o tym mówić.

Nie sprzedawaj!

Rozmawiaj naturalnie o produktach, nie próbuj ich sprzedawać. Kiedy mówisz innym o produkcie nie zachowuj się sztucznie, nie zawyżaj sztucznie jego wartości. Przekazujemy w Twoje ręce produkt, abyś podzielił się wiedzą na jego temat z innymi. Pamiętaj: nigdy nie namawiamy nikogo do wygłaszania nieszczerych opinii!

Słuchaj

Zwracaj uwagę na to jak ludzie reagują na to co mówisz. W rozmowie uczestniczą dwie strony. Nie tylko Ty masz ciekawe informacje, którymi chcesz się podzielić. Bardzo istotne jest, abyś słuchał również tego co mają do powiedzenia Twoi rozmówcy. Dzięki temu zyskasz ich szacunek. Dzięki temu będziesz lepiej poinformowanym, bardziej kompetentnym Ekspertem Streetcom.