PL PL-EN CZ Hu Sk
Przejdź do   Streetcom dla firm
Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Jak usunąć swoje konto?

W każdej chwili można wypisać się ze społeczności Streetcom. W celu usunięcia swojego konta należy skontaktować się z nami drogą mailową na adres streetcom@streetcom.pl.

Czy moje dane osobowe będą przekazywane innym firmom?

Zebrane informacje wykorzystujemy wyłącznie do przeprowadzania kampanii i kontaktowania się z Ekspertami: do informowania o ankietach, naszych kampaniach. Innych aktywnościach, działaniach i akcjach oraz usługach oferowanych przez firmę STREETCOM POLSKA SP. Z O. O., a również do zarządzania naszą witryną. Twoje dane są całkowicie bezpieczne. Nie udostępniamy danych osobowych użytkowników innym firmom lub osobom, działamy zgodnie z zasadami GiODO.

Jak wziąć udział w kampanii?

Po zarejestrowaniu na stronie należy wypełniać wszystkie ankiety. Na podstawie ankiet rekrutacyjnych wybieramy osoby, które zapraszamy do udziału w kampaniach rekomendacji.

Czy są opłaty za testowanie?

Udział w kampaniach Streetcom jest bezpłatny. Eksperci nie płacą za otrzymane produkty i sami również nie otrzymują wynagrodzenia.

W jaki sposób dostarczacie produkty do testowania?

Produkty wysyłamy na wskazany adres, zazwyczaj pocztą kurierską.

Po jakim czasie dostanę produkty do testowania?

To zależy od tego, jakie kampanie prowadzimy. Każdy produkt jest przeznaczony dla konkretnej grupy docelowej. Liczba produktów do testowania jest ograniczona, więc możemy zaproponować testowanie tylko wybranym osobom spełniającym ustalone kryteria.

Wypełniłam wszystkie ankiety, co dalej?

Drogą mailową na adres podany przy rejestracji informujemy o każdej nowej ankiecie i o wszystkich innych aktywnościach, w których możesz brać udział. Dlatego najlepiej jest sprawdzać wiadomości od Streetcom w swojej skrzynce pocztowej i zaglądać do swojego profilu po zalogowaniu na stronie.

Co będzie jeśli nie spodoba mi się produkt?

Uczestnictwo w testowaniu jest dobrowolne. Jeśli nie akceptujesz danej marki – nie angażuj się w kampanię. Skontaktuj się z nami, jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub masz pytania. Rekomenduj produkty tylko wtedy, gdy wiesz, że zasługują na polecenie.

Czy jeśli wyjadę za granicę dalej mogę brać udział w kampaniach?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ przesyłki ambasadorskie wysyłamy tylko na terenie Polski.