Call to us: +48 22 511 11 11
Write to us: streetcom@streetcom.pl

Several hundred successful campaigns!

Customers who keep coming back.

Zobacz raporty z rozmów
  • Sandra Pietryga
    'Ma delikatny gorzkawy a zarazem karmelowy smak a do tego jeszcze ta gęsta piana no coś wyśmienitego'; 'gęsta pianka do tego ten ciemny kolor i odpowiednia ilość procentów i ml i ten smak ! - ROZKOSZ !'
  • Karolina Braun
    Podczas spotkania z przyjaciółmi poczęstowałam ich Guinnessem. Wszyscy bardzo chwalili smak piwa, okazało się, że wszyscy obecni są fanami ciemnego piwa, a smak Guinnessa bardzo im odpowiadał. Świetnie się bawiliśmy spędzając czas przy Guinnessie, który według moich przyjaciół doskonale smakował z lekkimi przekąskami, które przygotowałam. Zrobiliśmy również zawody, kto idealnie przeleje Guinnessa do kufla, a idealna gęsta pianka sprawiła nam dużo frajdy :)
  • Anna Dudzińska
    Dziś przyjaciółkę zaprosiłam na domową pizzę i piwko. Wcześniej jej już wspominałam piwie Guinness. Była bardzo ciekawa jak widged w puszcze się sprawuje oraz czy piwo to będzie mieć taki sam smak jaki pamięta z angielskich pubów. Guinness Draught kolejny raz pokazał co to znaczy jakość i marka. Była zachwycona smakiem, pianką oraz przyjemnym aromatem który czuć zaraz po otwarciu puszki. Powiedziała że teraz wie co kupi swojemu mężczyźnie na Andrzejową noc.
  • Anna Dudzińska
    Poczęstowałam przyjaciela puszką Guinnessa Draught był bardzo ciekawy jak smakuje piwo z widgetem gdyż jeszcze takiego nie pił. Wcześniej opowiedziałam mu o tym piwie i kampanii Streetcom jak i przesłałam mu ulotki. Po otwarciu i przelaniu do szklanki zachwyciła go piana, sztywna, lekko karmelowa w kolorze. Spodobał mu się również zapach piwa jak i jego barwa. Po pierwszych łykach powiedział że świetnie wszystko się komponuje smakowo oraz stwierdził że jest odpowiednio procentowe nie za dużo i nie za mało, dodał jeszcze że nie poznał by że jest to piwo nalewane z puszki a nie z aparatury jak w barze.
  • Aneta Jeziorska
    "Świetne piwo, super gęsta pianka", "Rewelacyjne piwo", "Najlepsza jest ta kulka w środku :D ", "Najlepsze piwo po pracy, lekka przekąska i znajomi- cóż chcieć więcej", "Ciekawy smak, inny niż tradycyjne piwa".
  • Rafał Koźbiał
    Rozmowa przebiegała na temat piwa Guinness i innych podobnych gatunków. " Guinness jest lepszy od innych piw tego rodzaju" "Klasyczny smak, dobra jakość" "Dobrze napić się wybornego piwa w zacnym gronie"
  • Miłosz Łuczon
    1.Orzeźwiające piwo, super smak. 2.Uwielbiam ten mocny smak. To coś dla mnie. 3. Chętnie rozejrzę się w sklepie podczas zakupów za tym piwem. 4. Piłem je podczas pobytu w Irlandii, cieszę się, ze zagościło w Polsce.
  • Justyna Kwoka
    Rodzina zachwycona smakiem Guinnessa, doskonały pod każdym względem, gęsta piana i kolor piwa przyciągają wzrok, smak jedyny w swoim rodzaju - wyjątkowy wszystkich zaciekawiła kulka plastikowa w środku. Godny polecenia
  • Adrian Krajewski
    Kolejne puszki rozdane wsród przyjaciół,podczas wieczornego spaceru.Jako że było zimno dałem im na rozgrzanie Guinnessa.Piwko bardzo posmakowało,znajomi zachwalali lekkość i delikatny smak wyróżniający Guinnessa wśród innych piw.Zaciekawiła ich również kulka w środku puszki.Stwierdzili że Guinness jest wyjątkowy.
  • Katarzyna Rzeczycka
    W weekend miałam imieniny i przyjechali znajomi. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie podała Guinnessa. To świetny moment, by podzielić się tym co najlepsze. Co znajomi sądzą? Mocny, gorzkawy i bardzo głęboki smak. Przypadł im do gustu bardzo szybko, w szczególności, że jak to mówią są smakoszami i są wybredni. Jest to jedne z lepszych piw jakie można dostać na polskim rynku. Mocne słowa, ale ja również się z nimi zgadzam. Jak podałam jeszcze golonkę w piwie to już radość sięgnęła zenitu. #Guinness #GoodTimeForAGuinness #DelektujSięBezOkazji

We are the first in Europe and the biggest consumer referral marketing agency.

 

Streetcom is an exceptional and unique in CEE social medium consisting of almost 400 000 profiled consumers, who are actively talking about brands and products in the real world and on the web. Since 2004, we have carried out several hundred campaigns for a number of industries, including: food products, goods children, as well as electronic equipment, banking services or Internet services and exclusive products.