Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Zobacz raporty z rozmów
  • Paweł Rumijewski
    Spotkanie rodzinne, a u nas sezon przeziębień właśnie się rozpoczął. Powiedziałem o Iskialu wręczyłem próbki i ulotki. Goście wyraźnie zaciekawieni. Najważniejsze że produkt jest naturalny, łatwy do połknięcia i mogą go stosować dorośli i dzieci.
  • Aleksandra Budka
    Z radością przyjęty produkt, bardzo podobało się opakowanie, dziecko przyjaciół zachwycone rekinem na opakowaniu:). Oczywiście przypinka również się podobała, stwierdzenie "będę zdrów jak ryba" było bardzo pocieszne.
  • Monika Konieczny
    Rozmowa odbyła się w szkole, przed lekcjami córki z rodzicami jej koleżanek z klasy. Każdej mamie wręczyliśmy ulotkę, próbkę i przypinkę. Byli zaciekawieni, bo znali jedynie zwykły tran, którego dzieci zazwyczaj nie chcą przyjmować. Zobaczymy co powiedzą :)
  • Izabela Senderowicz
    bardzo fajny produkt, wygodny do połykania, bezwonny i bezsmakowy, co pomaga mi go zażywać, czyje się po nim zdrowszy i silniejszy, pomaga w walce z przeziębieniem, napewno będę brać przez całą zimę
  • Irena Pieczajka
    Najbardziej zaskoczyła mnie wypowiedź p.Honaraty,która powiedziała ,że "ISKIAL między innymi ratował jej resztki zdrowia".Pani Honorata miała bardzo wyniszczony organizm ,wyniki poniżej najniższych wartości z powodu leczenia choroby nowotworowej przez chemioterapię.Lekarz prowadzący zaproponował jej wzmocnienie odporności ISKIALEM .Jest po chemioterapii 2 lata i czuję się obecnie dobrze i bardzo pozytywnie ocenia ISKIAL co zaineresowało innych uczestników spotkania "WOKÓŁ ZDROWIA"
  • Magdalena Romanowska
    2 z 3 pań z którymi rozmawiałam nie słyszały nigdy o produkcie, jedna słyszała reklamę w radiu. Panie chętnie zaczęły przyjmować preparat zwłaszcza iż odporność w takich warunkach pogodowych jest narażona na osłabienie. Jedna z pań ma problem z przełykaniem tabletek ale ucieszyła się iż można kapsułkę wycisnąć i spożyć z posiłkiem
  • Małgorzata Jaworska
    Po wypróbowaniu wiem że jak skończy mi się opakowanie testowe dokupię kolejne opakowanie i będę stosować dalej
  • Beata Jarzyna
    ,,słyszałam o tym produkcie i zawsze miałam ochotę go kupić , teraz dzięki spróbowaniu mam pewność, że dołączy on do listy moich stałych zakupów. Jest łatwy w przełykaniu i nie tylko wspomaga odporność. Mi poprawia również samopoczucie".
  • Krzysztof Mich
    O Iskial rozmawiałem ze swoją szwagierką i jej mężem. Podarowałem im i ich 4,5 rocznemu synkowi po próbce preparatu. Byli bardzo zainteresowani. Powiedzieli, że zazwyczaj dziecku dają stale coś na odporność, a sobie tylko w razie spadku, ale gdy jest to jeden preparat dla wszystkich to znacznie łatwiej kontrolować by był w domu zawsze. Ucieszyli się, że Iskial jest z dodatkiem witaminy D3, bo powiedzieli, że wierzą w jej moc działania. Zadeklarowali, że cała trójka przetestuje i chętnie przedłuży sobie kuracje zakupując następne opakowania.
  • Marzena Rachwał
    Następna rozmowa, również odbyła się w moim miejscu pracy,oto opinia mojej szefowej:"Stosowałam tego typu suplementy z różnych firm,tańszych lub droższych. ISKIAL wyróżnia się pozytywnie na tle innych.Ma dobry skład-naturalny + witamina D3. Wiem,po sobie że jeżeli systematycznie suplementuje się w okresie jesienno-zimowym to nawet gdy złapie mnie jakaś infekcja,przechodzę ją łagodniej.Olej z wątroby rekina jest przywraca równowagę biologiczną organizmowi.Jest łagodny dla żołądka.Bardzo ważne jest dla mnie również to, ze pomimo tego ze kapsułka jest duża-bez problemu można ją połknąć.Dla mnie to ważne bo mam trudności z połykaniem dużych tabletek.Cena jest przystępna.Będę na pewno kupować ISKIAL dla siebie i całej rodziny!".

Jesteśmy pierwszą w Europie i największą agencją marketingu rekomendacji konsumenckich.

Streetcom to wyjątkowe i jedyne medium społecznościowe, złożone z ponad 400 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.