Zadzwoń do nas: 784-594-038
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Zobacz raporty z rozmów
  • Milena Kutyna
    Idealnie sprawdza się do porannej pielęgnacji' 'Bardzo szybko się wchłania' 'Po kilku dniach stosowania skóra jest wyraźnie odżywiona i bardziej spreżysta' 'Super nadaje się pod makijaż'
  • Emilia Walendziuk
    "Lepsze od piw z alkoholem, chyba najlepsze jakie do tej pory miałem okazje pić. Idealne jak dla mnie - na pewno jeszcze nie raz kupie"
  • Patrycja Barnert
    Wow! Jestem bardzo dumna z siebie, gdyż moje trzy przyjaciółki dzięki moim rekomendacom zakupiły dla siebie booster od Vichy! Są bardzo zadowolone! Podzieliły się ze mną swoimi odczuciami i pozytywnymi opiniami, a teraz rozsławiają produkt dalej! Bosster Vichy Mineral 89 to najlepszy produkt dla naszej skóry twarzy!
  • Karolina Urbańska
    Najlrpsze piwo bezalkoholowe jakie pilam. Ta goryczka nadaje smak i nie tylko . No jest poprostu pyszne .
  • Gabriela Kojkoł
    Piwo łomża rozdane, skonsumowane. Wszyscy moi znajomi którzy delektowali się piwem w doborowym towarzystwie bardzo go cenią. Chwalą smak, skład i jakość. Wcale nie muszą być procenty by smakowało i dobrze sie bawić.
  • Przemysław Witkowski
    Odwiedziłem z żoną naszych znajomych, zabierając Łomżę zero. Zaproponowałem aby wypili ją z sokiem malinowym. Byli bardzo zadowoleni z efektu, znajoma zwróciła uwagę na mniejszą liczbę kalorii,zawartą w Łomży zero w porównaniu do normalnego piwa.Stwierdzili, że z pewnością kupią ją ponownie.
  • Magdalena Pezda
    To byłą rozmowa z dwoma koleżankami, którym już na samym początku kampanii wręczyłam próbki kosmetyku. Były zadowolone to mało powiedziane. Dowiedziałam się, że obydwie zakupiły już swoje opakowanie w aptece. Jedna stosuje Mineral 89 już prawie od miesiąca i cytuje ,,Moja skóra dawno nie wyglądała na tak pełną życia i dawno nie była tak nawilżona. Mam coś takiego, że wstając rano, kiedy wchodzę do toalety, już z tyłu głowy mam to, że za chwilę wsmaruję w twarz booster Mineral 89 - co wręcz uwielbiam, uwielbiam to natychmiastowe uczucie nawilżenia i odświeżenia skóry twarzy, aż czuje że moja skóra oddycha". Druga koleżanka również była bardzo zadowolona ,,Mi najbardziej podoba się ta konsystencja, tak łatwo ten kosmetyk wsmarować w skórę twarzy, pozostawia tak przyjemne uczucie, no i daje tak rewelacyjne efekty, stosuję go 3 tygodnie i czuje, że zostanie ze mną na dłużej!".
  • Marcin Grzelczyk
    Zaskoczyłem pracowników firmy przynosząc do pracy piwo. Jednogłośnie stwierdzili, że jest to TEN smak! Smak piwa, ale bez konsekwencji związanych z alkoholem. Stwierdzili, że świetnie pasowałby do potraw na grilla, ale również do rodzinnych spotkań.
  • Angelika Dziedzic
    rozmowa odbyła się w domu podczas odwiedzin rodziny, w związku z tym, że byli samochodem zaproponowałam im piwo w pełni bezalkoholowe, po którym bez problemu mogą wsiąść później do samochodu. po spróbowaniu stwierdzili, iż piwo to nie różni sie w smaku od tego bezalkoholowego, i nie wierzyli mi za bardzo, że faktycznie nie ma %, dopóki nie sprawdzili opakowania, gdzie okazało się, że miałam racje. Bardzo im posmakowało to piwo i powiedzieli, że będą częściej je pić a mi przekazali, że przy następnych odwiedzinach to oni je przywiozą ;]
  • Ewelina Węglarz
    "Próbka,która otrzymałam wystarczyła na dłuższy czas,skąd wnioskuje, że produkt jest wydajny, wygładził i nawilżył dobrze moją cerę, na pewno go kupię, łatwo się nakłada, efekt utrzymuje się dłuższy czas" Prodlukt spełnia swoje zadanie, skóra jest miększa,delikatniejsza,stopniowo znikają podrażnienia,suche punkty na twarzy,bardzo wydajna próbka." Produkt się u mnie sprawdził, łatwa aplikacja, skóra jest delikatna, początkowo skóra jest lepka ale szybko się to zmienia,produkt dobrze się wchłania.".

Jesteśmy pierwszą w Europie i największą agencją marketingu rekomendacji konsumenckich.

Streetcom to wyjątkowe i jedyne medium społecznościowe, złożone z ponad 400 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.