Zadzwoń do nas: 22 2457000
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Zobacz raporty z rozmów
  • Aleksandra Tararuj
    Rozmawiałam z moją bratową przez internet. Wcześniej przekazałam jej piwo przez mojego brata. Tatiana próbowała piwa na spotkaniu ze swoją koleżanką. Jej wypowiedzi oraz koleżanki: "Całkiem ciekawe piwko, orzeźwiające, na upalne dni jak najbardziej". "Bardzo pasuje mi sposób otwierania, bo nie bardzo umiem otwierać bez otwieracza".
  • Eryk Szczerba
    Zacząłem rozmawiać ze znajomymi na temat piwa Garage. Ich wszystkie zdania były bardzo pozytywne. Lubią smak cytryny do tego połączony z piwem. Bardzo są zadowoleni z innowacyjnego otwarcia butelki. Smak orzeźwia i daje kopa do dalszych działań
  • Joanna Brzegowy
    Po otrzymaniu paczki ambasadorskiej wraz z mężem zaprosiliśmy trzech znajomych, podaliśmy im mocno schłodzone piwo Garage i poprosiliśmy o opinie. Na pierwszy plan poszła butelka oraz otwarcie, bardzo wygodne, idealne na lato, na wyjazdy gdzie nie zawsze ma się przy sobie otwieracz. Znajomi pochwalili również butelkę. Smak mocno ich wszystkich zaskoczył, powiedzieli zgodnie, że spodziewali się piwa a smak przypominał bardziej lemoniadę lub jakiegoś drinka na bazie cytryny. Piwo bardzo wszystkim posmakowało, ale zaznaczyli, że musi być mocno schłodzone.
  • Wojciech Grzybczak
    Przed wypiciem były obawy co do smaku, że będzie to kolejne piwo smakowe, w którym dominuje typowy smak piwa natomiast po wypiciu było pełne zaskoczenie, ponieważ Seth & Riley’s Garage z hardo wyciśniętą cytryną gdzie ta cytryna właśnie jest dominującym smakiem daje super orzeźwiający smak, sam alkohol jest niewyczuwalny co przy zawartości 4,6% naprawdę robi wrażenie
  • Michał Prygiel
    Przyszła paczka kurierem. Wieczorem zrobił się nastrój. Włączyliśmy z żoną film i otworzyliśmy piwo Garage. Żona bardzo lubi smakowe warianty, ten również przypadł jej do gustu. Podany z lodem, w schłodzonej szklance cieszył jej oczy i podniebienie. Bardzo ciepło wypowiadała się o świeżym smaku, orzeźwieniu, o nutach słodkich i kwaśnych. Dotąd nie spotkaliśmy jeszcze na zakupach tego piwa, ale żona wyraziła entuzjazm co do jego zakupu po zakończeniu kampanii.
  • Marta Zemła
    Poczęstowałam piwem znajomych, którzy mnie niespodziewanie odwiedzili. Byli ciekawi nowego smaku ale początkowo negatywnie nastawieni. Bardzo szybko zmienili zdanie po otwarciu piwa. Zaskoczył ich wyraźny cytrynowy smak. Ogromnym plusem piwa jest to, że nie jest ono słodkie tak jak większość smakowych piw dostępnych na rynku.
  • Magdalena Szajko
    Rozpoczęłam test Persila w domu na własnym praniu i opowiedziałam oraz pokazałam potem pranie moim domownikom. Szczerze powiem że troszkę bałam się po pierwsze pranie to były moje sweterki dość delikatne ale poplamione więc liczyłam bardzo że dzięki niemu plamy znikną.I nie pomyliłam się! Domownicy zachwyceni, a ja już wiem że mogę polecać go innym i chętnie rozdawać próbki :)
  • Beata Zielonka
    Byla to impreza u znajomych urodziny. Po pierwszym posiłku rozdalam każdemu po jednej paczuszka że smaku gum tropical i truskawek. Odpowiedziałam że guma jest bez cukru ma w sobie płynny pyszny środek i można cieszyć się jej smakiem dłużej. Moi rozmówcy sami zauważyli że gumy są w bardzo wygodnym opakowaniu i mają idealny kształt! Co do smaku to był remis wszyscy zgodnie stwierdzili że gumy są bardzo dobre i muszą je jeszcze spróbować !
  • Katarzyna Witulska-Frączek
    Dzisiaj po powrocie z pracy mąż zapytał, co tak ładnie pachnie w pokoju. Powiedziałam mu, że to świeżo wyprane pranie. Zdziwił się, że do tej pory nie było takiego zapachu, ale powiedziałam mu, że własnie wypróbowałam nowe kapsułki do prania persil,które niedawno dostałam w paczce ambasadorki. Mąż był ogólnie bardzo miło i pozytywnie zaskoczony efektami prania
  • Magdalena Taracha
    Szwagierka zachwycona, chyba zmieni swoje dotychczasowe przyzwyczajenia ;) "Naprawdę rewelacyjny produkt, z pewnością zastąpi proszek do prania ponieważ nie trzeba już odmierzać, szukać miarek bo wszystkie potrzebne detergenty mamy w jednej kapsułce odpowiednio dobrane"

Jesteśmy pierwszą w Europie i największą agencją marketingu rekomendacji konsumenckich.

Streetcom to wyjątkowe i jedyne medium społecznościowe, złożone z ponad 400 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.