Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Kim jest Ekspert

Lubią doradzać innym, więc rekomendują produkt swoim znajomym. Dzięki udziałowi w kampaniach, Eksperci Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość wypróbowania nowych produktów.

Czytaj więcej »

Czym jest marketing rekomendacji?

Od 2004 roku działa Streetcom – pierwsza w Europie agencja wyspecjalizowana w marketingu rekomendacji konsumenckich. Nasze działania opieramy na wyjątkowej społeczności ponad 300 000 konsumentów.

W USA i na rozwiniętych europejskich rynkach podobne działania są najcenniejszą formą budowania relacji z konsumentem oraz jedną z podstawowych form promocji produktów i badania opinii konsumentów. W Polsce przeprowadziliśmy dotąd kilkaset kampanii, a klientami Streetcom są największe światowe marki. Eksperci Streetcom testowali produkty i usługi z wielu branż, mi.in. kosmetyki, sprzęt elektroniczny, zabawki, produkty spożywcze, artykuły dla dzieci, ale również usługi bankowe i inne. Podstawową formą realizacji marketingu rekomendacji są kampanie „Product Seeding”. Polegają one na dostarczeniu wyselekcjonowanej grupie konsumentów pełnowartościowych produktów wraz z próbkami do testowania dla znajomych. Komunikacja o produktach i markach ma miejsce zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Wybrani konsumenci mogą stać się również promotorami idei ( w ramach Idea Seeding) – np. zdrowego żywienia, stylu życia i innych tematów. Do wybranych kampanii zapraszani są również blogerzy ze Streetcom Blog Team. Siłą marketingu rekomendacji są stargetowane działania w idealnie dobranych grupach konsumentów.

Czytaj więcej »

Słowniczek

Trendsetterzy

Trendsetter to osoba, którą można nazwać barometrem trendów. Zna się na modzie i najnowszych trendach, bywa w modnych klubach. Dobrze orientuje się co i gdzie się dzieje, co jest aktualnie na topie. Ma szerokie grono znajomych, którzy liczą się z jego zdaniem. Trendsetter wyznacza i kreuje nowe trendy. Trendseterzy (alternatywnie nazywani „opinion formerami”) stanowią elitarną grupę osób, która jako pierwsza akceptuje, testuje nowe produkty czy usługi. Trendsetter działający w środowisku studentów zazwyczaj ma 18–25 lat. Uczy się i pracuje. Ma wyraźnie więcej znajomych niż jego przeciętni koledzy i koleżanki ze studiów, a w swoim gronie pełni rolę charyzmatycznego lidera. Nie tylko interesuje się modą czy nowinkami technicznymi, ale potrafi przekonująco prezentować to, co jest zupełnie nowe i czego inni jeszcze nie znają. Nie tylko spędza czas w klubach, lecz także łatwo nawiązuje kontakty, potrafi rozmawiać z nieznanymi ludźmi i wytwarza wokół siebie atmosferę zainteresowania. Trendsetterzy to osoby z natury towarzyskie, otwarte na nowe pomysły, wyzwania, produkty oraz chętnie dzielą się tą informacją z innymi. Na początku działalności Streetcom, w latach 2004 i 2005, zajmował się głównie pracą z trendsetterami, lanserami, marketingiem produktów lifestylowych.  Faktycznie marketing szeptany realizowany w tym segmencie jest bardzo skuteczny, ale jest dość wąski i niszowy segment rynku. Odpowiadając na pytanie czy trendsetting się w naszym kraju rozwija, można powiedzieć, że produktów, które są odpowiednie do tego typu działań jest mało, a prawdziwych trendsetterów jeszcze mniej.

Czytaj więcej »