Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Kim jest Ekspert

Lubią doradzać innym, więc rekomendują produkt swoim znajomym. Dzięki udziałowi w kampaniach, Eksperci Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość wypróbowania nowych produktów.

Czytaj więcej »

Czym jest marketing rekomendacji?

Od 2004 roku działa Streetcom – pierwsza w Europie agencja wyspecjalizowana w marketingu rekomendacji konsumenckich. Nasze działania opieramy na wyjątkowej społeczności ponad 300 000 konsumentów.

W USA i na rozwiniętych europejskich rynkach podobne działania są najcenniejszą formą budowania relacji z konsumentem oraz jedną z podstawowych form promocji produktów i badania opinii konsumentów. W Polsce przeprowadziliśmy dotąd kilkaset kampanii, a klientami Streetcom są największe światowe marki. Eksperci Streetcom testowali produkty i usługi z wielu branż, mi.in. kosmetyki, sprzęt elektroniczny, zabawki, produkty spożywcze, artykuły dla dzieci, ale również usługi bankowe i inne. Podstawową formą realizacji marketingu rekomendacji są kampanie „Product Seeding”. Polegają one na dostarczeniu wyselekcjonowanej grupie konsumentów pełnowartościowych produktów wraz z próbkami do testowania dla znajomych. Komunikacja o produktach i markach ma miejsce zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Wybrani konsumenci mogą stać się również promotorami idei ( w ramach Idea Seeding) – np. zdrowego żywienia, stylu życia i innych tematów. Do wybranych kampanii zapraszani są również blogerzy ze Streetcom Blog Team. Siłą marketingu rekomendacji są stargetowane działania w idealnie dobranych grupach konsumentów.

Czytaj więcej »

Słowniczek

Word of mouth marketing

WOM czyli Word of mouth (po polsku komunikacja nieformalna) – bezpośrednia, spontaniczna komunikacja między ludźmi, niezależne rozmowy, na które marketingowcy nie mają wpływu. WOMM czyli Word of mouth marketing (po polsku marketing szeptany) – działania mające na celu stymulowanie komunikacji nieformalnej, poprzez dostarczanie konsumentom powodów do rozmów o produktach czy usługach. Word of mouth marketing nie polega na tworzeniu komunikacji nieformalnej, ale na wzmacnianiu i stymulowaniu komunikacji, która istnieje w naturalny sposób. 21% wszystkich rozmów prowadzonych przez konsumentów dotyczy właśnie produktów. W przypadku, gdy marketerzy próbują sami tworzyć WOM, dopuszczają się nieetycznych działań, podszywając się pod konsumentów. Światową organizacją wytyczająca standardy WOMM jest World of Mouth Marketing Association (WOMMA). WOMMA zrzesza ponad 380 firm z całego świata zajmujących się WOMM. Publikuje cyklicznie raporty związane z tą dziedziną, wyniki najnowszych badań oraz najciekawsze case studies. WOMMA jako pierwsza stworzyła zbiór zasad Word of mouth marketing tworząc kodeks etyczny (WOMMA Ethics Code). Jednym z największych autorytetów Word of mouth marketing jest Emmanuel Rosen, który wydał pierwszą książkę dotyczącą WOMM: “The anatomy of buzz”, znanej pod polskim tytułem jako „FAMA, Anatomia, marketingu, szeptanego”.

Czytaj więcej »