Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Kim jest Ekspert

Lubią doradzać innym, więc rekomendują produkt swoim znajomym. Dzięki udziałowi w kampaniach, Eksperci Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość wypróbowania nowych produktów.

Czytaj więcej »

Czym jest marketing rekomendacji?

Od 2004 roku działa Streetcom – pierwsza w Europie agencja wyspecjalizowana w marketingu rekomendacji konsumenckich. Nasze działania opieramy na wyjątkowej społeczności ponad 300 000 konsumentów.

W USA i na rozwiniętych europejskich rynkach podobne działania są najcenniejszą formą budowania relacji z konsumentem oraz jedną z podstawowych form promocji produktów i badania opinii konsumentów. W Polsce przeprowadziliśmy dotąd kilkaset kampanii, a klientami Streetcom są największe światowe marki. Eksperci Streetcom testowali produkty i usługi z wielu branż, mi.in. kosmetyki, sprzęt elektroniczny, zabawki, produkty spożywcze, artykuły dla dzieci, ale również usługi bankowe i inne. Podstawową formą realizacji marketingu rekomendacji są kampanie „Product Seeding”. Polegają one na dostarczeniu wyselekcjonowanej grupie konsumentów pełnowartościowych produktów wraz z próbkami do testowania dla znajomych. Komunikacja o produktach i markach ma miejsce zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w sieci. Wybrani konsumenci mogą stać się również promotorami idei ( w ramach Idea Seeding) – np. zdrowego żywienia, stylu życia i innych tematów. Do wybranych kampanii zapraszani są również blogerzy ze Streetcom Blog Team. Siłą marketingu rekomendacji są stargetowane działania w idealnie dobranych grupach konsumentów.

Czytaj więcej »

Słowniczek

Liderzy opinii

Lider opinii to osoba, która ze względu na swą wiedzę, doświadczenie, cechy osobowości, a także zajmowane stanowisko, sprawowane funkcje bądź prestiż stanowi dla innych wzór do naśladowania i której rady, opinie bądź zastrzeżenia uznawane są za ważne informacje kształtujące zachowania i wpływające na postępowanie na rynku. Funkcję lidera opinii mogą pełnić osoby publiczne lub prywatne występujące w kilku różnych rolach: autorytetu "generalnego", autorytetu w konkretnej dziedzinie, doradcy prywatnego oraz doradcy instytucjonalnego. Ich zdanie odgrywa ważną rolę w przepływie informacji na temat nowych i innowacyjnych produktów. Liderzy jako pierwsi z własnej potrzeby sięgają po nowinki i chcą poszerzać swoją wiedzę na ich temat. Według badań przeprowadzonych przez SMG/KRC Millward Brown Company liderzy opinii to najczęściej osoby mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, przeważnie mężczyźni w wieku 25-35 lat, z wykształceniem co najmniej średnim, mające stałą pracę, nie mające dzieci, o wyższym statusie materialnym. Generalnie liderzy opinii wykazują bardziej aktywny sposób życia i większe zaangażowanie w to, co robią. Ich zainteresowania oraz sposób spędzania czasu wydają się mniej tuzinkowe, a nawet bardziej snobistyczne. Wykazują zdecydowanie większą chęć do zdobywania interesujących ich informacji od pozostałych osób

Czytaj więcej »