Zadzwoń do nas: 22 511 11 11
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Społeczność Ekspertów Streetcom zrzesza obecnie prawie 300 000 konsumentów z całej Polski. Stale utrzymują kontakt z agencją. Są gotowi do testowania produktów i wyrażania o nich opinii.

Lubią doradzać innym, więc rekomendują produkt swoim znajomym. Dzięki udziałowi w kampaniach, Eksperci Streetcom wiedzą wcześniej, co pojawi się na rynku oraz mają możliwość wypróbowania nowych produktów.

Otrzymują również szczegółowe informacje o produkcie oraz dodatkowe porady czy ciekawostki. Rozmowa o nowych produktach jest dla nich czymś naturalnym. Czują się członkami wyjątkowej społeczności. Zgadzają się z zasadami marketingu rekomendacji, które polegają na nieodpłatnym przekazywaniu wiarygodnej informacji o markach osobom w swoim najbliższym otoczeniu. Opinie przekazane agencji przez Ekspertów stanowią cenne źródło badań konsumenckich.

Eksperci Streetcom za udział w kampaniach marketingu rekomendacji nie otrzymują wynagrodzenia. Cieszy ich możliwość testowania produktów, które dostają. Otrzymują tylko te produkty, które ich interesują. Rekomendują je w sposób dobrowolny, z autentycznym przekonaniem. Są zapraszani do kampanii na podstawie specjalnie tworzonych do ankiet rekrutacyjnych. Dobór osób uczestniczących w danej kampanii marketingu rekomendacji odbywa się na podstawie profilu konsumenta danego produktu. Wszystkie dane są prawnie chronione i przetwarzane anonimowo.

W ponad 70% Ekspertkami Streetcom są kobiety. One najczęściej decydują o zakupach, lubią próbować, poznawać nowości jako pierwsze. Rozmawiają o tym, co jest dobre, polecają koleżankom i bliskim. Troskliwi nowocześni rodzice dbający o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny najchętniej testują kosmetyki do pielęgnacji dzieci, żywność, zabawki. Panowie zaś najbardziej lubią oceniać jako pierwsi nowości technologiczne, alkohole, gadżety czy samochody.