#WeHaveInfluence

alchemia zaufania a influencer marketing

Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje

Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje, raport z badania Agencji Hash.FM by Streetcom. Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią Influencerów,

Czego możemy spodziewać się w 2023 roku w branży Influencer Marketingu?

Czego możemy spodziewać się w 2023 roku w branży Influencer Marketingu? Długofalowo znaczy skutecznie. Można spodziewać się dalszych inwestycji w tzw. długofalowe działania

Co najważniejszego wydarzyło się w branży Influencer Marketingu w 2022 roku.

Jest to kolejny rok do profesjonalizacji branży w Polsce. W tym roku, po wielu miesiącach wspólnych prac w ramach grupy roboczej IAB Influencer

Miłość w czasach Digital zdjęcie przedstawia dziewczynę z telefonem na różowym tle

Raport: Miłość w czasach Digital

Raport: Miłość w czasach Digital. Z okazji zbliżających się Walentynek dział badań agencji Streetcom postanowił sprawdzić, jak wygląda temat relacji, nawiązywania znajomości wśród