Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje
Kategoria:
Blog
Alchemia zaufania, czyli jaki rodzaj Influencer Marketingu sprzedaje, raport z badania Agencji Hash.FM by Streetcom. Blisko 40% polskich internautów sugeruje się opinią Influencerów,
Czego możemy spodziewać się w 2023 roku w branży Influencer Marketingu?
Kategoria:
Blog
Czego możemy spodziewać się w 2023 roku w branży Influencer Marketingu? Długofalowo znaczy skutecznie. Można spodziewać się dalszych inwestycji w tzw. długofalowe działania
Co najważniejszego wydarzyło się w branży Influencer Marketingu w 2022 roku.
Kategoria:
Blog
Jest to kolejny rok do profesjonalizacji branży w Polsce. W tym roku, po wielu miesiącach wspólnych prac w ramach grupy roboczej IAB Influencer
Raport: Miłość w czasach Digital
Kategoria:
Blog
Raport: Miłość w czasach Digital. Z okazji zbliżających się Walentynek dział badań agencji Streetcom postanowił sprawdzić, jak wygląda temat relacji, nawiązywania znajomości wśród