#WeHaveInfluence

why streetcom?

01

Experience 

We are a pioneer in the area of new product launches as well as relaunch campaigns.

02

Effectiveness 

Several hundred companies and brands, including major international corporations such as Nestle, Henkel, Barbora, Sarantis, or Bunge have been able to see our effectiveness for themselves. 

03

Reach 

We have created our own community of over 500,000 loyal and active nano and micro influencers, the largest one in the EU. 

04

Tactics 

We implement campaigns using the unique STIR2 methodology, based on the social influence theory and Solomon Asch’s research on conformity. 

05

Success

As a result of this, our activities guarantee the reach, trial, quality feedback and recommendations to our clients, ultimately increasing the visibility of promoted products and sales increases. 

Stir2 Methodology

SOCIAL

Wiemy jak sprawić, byś błyszczał
w social mediach

TRIAL

Umiemy przełamać barierę zakupu

INFLUENCE

Dzięki nam Twój produkt jest polecany i kupowany

RESEARCH

Badamy target grupę maksymalizując efektywność kampanii

RECOMMENDATION

Opinie zadowolonych konsumentów to u nas standard

Metodologia STIR² stworzona na podstawie doświadczenia i know-how zespołu ekspertów agencji Streetcom. Opiera się ona na teorii wpływu społecznego i badaniach Solomona Ascha dotyczących konformizmu. Profesor Asch udowodnił w swych badaniach, że im liczniejsza grupa jest jednomyślna w swoich opiniach, tym silniej oddziałuje na innych. O sile wpływu decyduje także liczba bodźców. Dlatego właśnie połączenie

Do you have a product to implement?
Are you planning a product relaunch?
Take advantage of the power of the STIR2 methodology.

Email us.

Hash.FM by Streetcom

a structure specialized in influencer marketing activities that creates effective influencer campaigns that generate reach and engagement.