Purina Pro Plan Cat
Klient: Nestle
Marka: Purina Pro Plan Cat
Grupa docelowa
Kobiety i mężczyźni z całej Polski posiadający sterylizowane lub kastrowane koty w wieku od 1 do 6 lat. Osoby świadome w temacie żywienia swoich zwierzaków, dbające o ich zdrowie i samopoczucie. Aktywni w internecie, chętni do dzielenia się opiniami.
Benefit konsumencki
Bycie całym światem dla kogoś jest wspaniałe i daje uczucie spełnienia, ale kiedy to zobowiązanie na całe życie to wiąże się z wielką odpowiedzialnością.
Unikalność produktu
PRO PLAN jest linią produktów zapewniającą najwyższej jakości żywienie o naukowo udowodnionych benefitach zdrowotnych dla kotów. Podstawą każdego produktu jest kompletne i zbilansowane połączenie niezbędnych dla zdrowia składników odżywczych.
Cel kampanii
Głównym celem kampanii było uświadomienie właścicieli kotów po zabiegu sterylizacji lub kastracji na temat prawidłowego żywienia zwierząt, wzrost rekomendacji i liczby opinii o produktach w internecie.