Zadzwoń do nas: 22 2457000
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Zobacz raporty z rozmów
  • karolinafm
    Zaprosiłam kuzynki na kolację, podałam im kanapki nie mówiąc czym sa posmarowane. I było pełne zaskoczenie i zachwyty "Super smak" "Lekka konsystencja" "Fajnie rozsmarowane" "Czuć ziarno". Dziewczyny zachwycone, już umówiłyśmy się na koleje smakowanie.
  • Pattkaa664
    Rozmawiałam z koleżanką na instagramie...:) zobaczyła zdjęcie paczuszki ambasadorskiej i od razu dopytywała co to. Opowiedziałam jej o smakowitej. Kupiła i spróbowała.. była zachwycona ! Nawet stwierdziła, że spróbuje swoich sił na streetcom :D
  • juha0104
    Koleżanka jest wielbicielką kanapek. Uwielbia szczególnie kanapki dobrze posmarowane serkiem twarogowym ,masłem lub margaryną taką jak smakowita 4 ziarna. Koleżanka wcześniej już kupiła Smakowitą. Bardzo smakuje jej, więc nawet nie trzeba było ją bardzo zachęcać do spróbowania.
  • cytrynka22
    Jedno opakowanie smakowitej zawiozłam kuzynce. Opowiedziałam jej o jej składzie i smaku jaki ja czuje. Bardzo sie ucieszyła i powiedziala ze rano na śniadanie posmakuje. Nastepnego dnia zapytałam ją o opinie. Była bardzo zachwycona jej smakiem, konsystencją i tym że jest w niej tak duzo ziaren. Powiedziała że jadła zwykłą kanapke ze smakowita i żółtym serem ale nigdy nie spodziewała by sìe że to taka petarda w smaku. Stwierdziła że zamienia swoje dotychczasowe masło roślinne Delma na Smakowita 4 ziarna.
  • Sssuperwoman
    Przyjechał do mnie brat z rodziną (żoną i córką). Mieli sporo kilometrów do pokonania, dlatego u mnie na stole już czekały kanapki (grahamka + Smakowita 4 Ziarna + pomidor) . Brat poprosił o sól, ale powiedziałam, żeby najpierw spróbowali i okazało się, że nie jest wcale potrzebna! Bardzo im smakowało, najbardziej wyczuli ziarna słonecznika, nie było za słone, było lekkie i pyszne!
  • mikee90
    Niedzielna wizyta u teściowej. Teściowa cukier zna i lubi. Najbrdziej nadaje się do wypieków: "super się uciera", "jest lepszy niż inne cukry". Ciasto z jabłkami wyszło jak zawsze świetnie, po wierzchu posypane drobnym cukrem Królewskim.
  • alonek
    Podczas spotkania u mnie w domu opowiedziałam koleżankom o kampanii Smakowitej i poczęstowałam je bułkami posmarowanymi rekomendowanym produktem. Obie koleżanki zwróciły uwagę na ziarna, które fajne dopełniają smarowidło. Ponieważ ziarna wyróżniają Smakowitę na tle innych produktów, do smarowania.
  • Kamila.a1989
    Na spotkaniu klasowym rozmawiałam z moimi przyjaciółmi z czasów szkolnych. Podczas rozmowy o dietach jedzeniu ćwiczeniach i problemach zdrowotnych opowiedziałam o swoich nowościach od Finuu . Akurat jedna z koleżanek ogranicza laktozę i była bardzo ciekawa smaku. Dałam próbkę do domu. Następnego dnia koleżanka zadzwoniła do mnie z mega pozytywna opinia na temat Finuu. Bardzo cieszyła się że mogła wypróbować i będzie stale kupować ten produkt ponieważ jest bardzo zadowolona ze składu i smaku masła Finuu
  • Paaulii_G
    Widziałam gdzieś Smakowitą 4 ziarna, ale jakoś nie odważyłam się jej próbować. Jestem pod dużym wrażeniem, miłe zaskoczenie, ciekawy smak, coś innego i zdrowe nasionka połączone z masełkiem. Fajnie, że Smakowita próbuje wprowadzać coś czego jeszcze nie było i nie jest zbyt popularne. Ciężko zmienić nastawienie, jak ktoś cały czas kupuje klasyczne masło, ale skład i pozytywny wpływ na zdrowie, mogą to przełamać i zdecydować się na Smakowitą 4 ziarna.
  • kasiaaa87
    Wszystkie osoby były bardzo ciekawe działania kosmetyku . Jedna z nich powiedziała ze widziała go w aptece ale zastanawiała się nad zakupem wiec cieszy się ze będzie mogła go przetestować . Informacja zwrotna po testowaniu : wszystkie osoby po testowaniu powiedziały ze vishy spełnia ich wymagania , dwie już zakupiły pełnowartościowy produkt

Jesteśmy pierwszą w Europie i największą agencją marketingu rekomendacji konsumenckich.

Streetcom to wyjątkowe i jedyne medium społecznościowe, złożone z ponad 400 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.