Zadzwoń do nas: 22 2457000
Napisz do nas: streetcom@streetcom.pl

Kilkaset udanych kampanii!

Klienci, którzy wciąż do nas wracają!

Zobacz raporty z rozmów
  • Aniagabryszak1994
    Po spróbowaniu past ,widać było zadowolenie na twarzach ,określili je jako bardzo lekkie przekąski jak i idealna część posiłku. Stwierdzili,że wszystkie są smaczne jednak słodka cebulka z suszonymi pomidorami smakuje im najlepiej.
  • Justyna 3001
    Akurat wczoraj miałyśmy babskie spotkanie. A tu akurat dzwonek do drzwi kurier z przesyłką. Przynosze paczkę dziewczyny zdziwione że tak ślicznie zapakowana. Otwieram następne zaskoczenie i oczywiście pytania gdzie wygrałam? Mówię że w streetcom dostałam aby testować. Oczywiście odrazu masa rąk aby dla każdej starczyło. I zaskoczenie że z warzyw można zrobić pastę? I że coś takiego jest? Po kawce rozeszlysmy się do swoich domów. I oczywiście masa wiadomości mnie obsypala. Dzięki wielkie za pastę jest cudowna! Następna wiadomość - nie myślałam że bakłażan może być tak smaczny! Pasta cudowna ale bardzo syta 2 kanapeczki i najedzona.
  • marlena2020
    Rozmawiałam z Mamą o pastach warzywnych Wawrzyniec. Nigdy o nich nie słyszała, a lubi testować nowe smaki. W trakcie rozmowy poczestowalysmy jeszcze dwie osoby pastami. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że sa pyszne, a najlepsza jest z suszonymi pomidorami i żurawiną. Wyraźnie czuć pomidory, nie czuć chemii
  • Ciapakipaznokciaki
    Przyszłam do mnie kuzynka na ploteczki i paznokcie. Po kilku godzinach okropnie zgłodniałyśmy. Zaproponowałam jej nowość, którą dostałam dzień wcześniej. Powiedziała "czemu nie... W końcu do odważnych świat należy". Dostała talerz pełen kanapek z pastą warzywną. Jej reakcja była bardzo pozytywna "Bardzo dobry skład i bogaty smak, który od razu podbił moje serce".
  • Justyna092
    Gdy kurier przywiózł paczkę odrazu ja rozpakowalam. Pierwszą osobę którą poczestowalam była moja siostra. Otworzyła pastę z cebulką z pomidorami. Była zaskoczona smakiem. Bardzo jej smakowała. "jest pyszna, troszkę pikantna". Ze smakiem całe opakowanie zjadła.
  • mati32165
    Podczas kolacji z żoną, która przygotowałem z pastami Wawrzyniec zajrzała do nas jej siostra, zdziwiona zapytała z czym mamy kanapki, odpowiedziałem jej o pastach i zaproponowałem żeby spróbowała kanapek, była pozytywnie zaskoczona, najbardziej przypadła jej do gustu pasta z bakłażana a żonie cebulka z pomidorami,
  • idwa10
    Jadąc do pracy komunikacją miejską spotkałam 2 znajome i tak od słowa do słowa opowiedziałam im o nowej kampanii w której biorę udział, jedna z nich nie słyszal o tych pastach, wiec dałam jej 1 opakowanie o smaku: hummus z pestkami dyni i slonecznika. Nie zdazyłam jeszcze porzadnie rozpoczac pracy a tu dzwoni ta znajoma ze zjadla cale opakowanie pasty w pracy na raz, prawie bez chleba, : Stwierdzila: - takie dobre ze szkoda marnowac smak chlebem.
  • wiuniaaa
    Po otrzymaniu paczki od razu ją otworzyłam. W tym momencie mąż robił sobie kanapki do pracy. Z chęcią chciał spróbować jednej z past. Wybrał smak słodkiej cebulki i suszonych pomidorów. Był zachwycony jej smakiem. Oryginalne połączenie produktów i genialny smak. Bardzo mężowi smakowała. Mówił że z chęcią spróbuje kolejnych past.
  • sweetcappy
    Przyjechała do nas moja siostra z mężem. Zaproponowała im kolacje do której stworzenia użyłam smakowitej 4 mziarna. Po zjedzeniu siostra zapytała co to za magiczne ziarna. Odpowiedziałam jej o smakowitej 4 ziarna. Słyszała wcześniej o produkcie ale nie sądziła że będzie tak smacznym produktem. Podarowalam jej próbkę masła byli zachwyceni
  • Dudusia69
    18 listopada spotkałam się z przyjaciółką Hanną. Podarowałam jej 2 opakowania Smakowity 4 Ziarna. Początkowo była neutralna ponieważ wcześniej nie słyszała o tej margarynie. Nie była również przekonanaco do ziaren. Dziś ze sobą rozmawialiśmy i stwierdziła ze jest pyszna a ziarna dają poczucie chrupkości kanapki. Stwierdziła ze konsystencja jest niezykle płynna dzięki czemu idealnie się rozsmarowuje na kanapce.

Jesteśmy pierwszą w Europie i największą agencją marketingu rekomendacji konsumenckich.

Streetcom to wyjątkowe i jedyne medium społecznościowe, złożone z ponad 400 000 sprofilowanych konsumentów, którzy aktywnie rozmawiają o markach i produktach w świecie rzeczywistym i w sieci. Od 2004 roku przeprowadziliśmy kilkaset kampanii dla wielu branż, w tym: produktów spożywczych, artykułów dla dzieci, a także sprzętu elektronicznego, usług bankowych czy serwisów internetowych lub produktów ekskluzywnych.