Metodologia STIR2
SOCIAL
Wiemy jak sprawić, byś błyszczał
w social mediach
TRIAL
Umiemy przełamać barierę zakupu
INFLUENCE
Dzięki nam Twój produkt jest polecany i kupowany
RESEARCH
Badamy target grupę maksymalizując efektywność kampanii
RECOMMENDATION
Opinie zadowolonych konsumentów to u nas standard
Metodologia STIR² stworzona na podstawie doświadczenia i know-how zespołu ekspertów agencji Streetcom. Opiera się ona na teorii wpływu społecznego i badaniach Solomona Ascha dotyczących konformizmu. Profesor Asch udowodnił w swych badaniach, że im liczniejsza grupa jest jednomyślna w swoich opiniach, tym silniej oddziałuje na innych. O sile wpływu decyduje także liczba bodźców. Dlatego właśnie połączenie 5 filarów (social, trial, influence, research, recommendations), powoduje, że realizowane przez Streetcom wprowadzenia i wdrożenia produktów na rynek są nie tylko zauważane przez konsumentów, ale co ważniejsze osiągają zamierzone efekty/cele