Trzymaj pion

Klient: Grupa Żywiec
Termin: Sierpień 2018 – styczeń 2019
Cel: Promowanie asertywności w odmawianiu spożycia alkoholu
Wykorzystane platformy: Profile i kanały influencerów na Facebooku, YouTubie i Instagramie oraz blogi
Influencerzy: m.in. Magda Danaj z Porysunki, Billie Sparrow, Wyrwane z kontekstu, StayFly, Duży w Maluchu, Jeleniejaja, Nishka.

Hash.fm już drugi rok z rzędu wspierał kampanię społeczną Grupy Żywiec “Trzymaj pion”. Insighty z kampanii z 2017 stanowiły istotny element budowania strategii działań w ramach kampanii 2018, promującej asertywną postawę w odmawianiu spożywania alkoholu. W początkowej fazie kampanii Hash.fm realizowało dwie usługi – influencer marketing inbox czyli aktywne pozyskiwanie influencerów chętnych do wsparcia akcji oraz inbox pasywny – kompleksową obsługę zgłoszeń od influencerów, którzy przesyłali swoje propozycje wsparcia kampanii. Kolejnym etapem była realizacja wybranych pomysłów influencerów.